کد خبر: ۴۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸
فرمانده سپاه همدان گفت: گروه‌هایی ماننند منافقین کوردل که دستشان به خون ۱۷ هزار مردم بیگناه ایران آغشته است امروز در آغوش جنایتکاران و جلادان حیله ورز غربی خوش رقصی می‌کنند اما ملت ایران فریب بازی‌های رسانه‌ای آنها را نمی‌خورند.
 سردار مظاهر مجیدی بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز تویسرکان اظهار داشت: اکنون شاهد تلخ ترین جنایات بشری و کشتار گسترده مردم بیگناه در یمن هستیم و مدعیان فریبکار حقوق بشر از این جنایت عظیم حمایت می‌کنند.

وی افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس، آل سعود و هم پیمانان آنها در حالی در فضای مجازی ادعای حمایت از مردم ایران و دلسوزی برای حقوق بشر را می‌کنند که کودکان و جوانان یمنی در آتش جنگ افروزی آنان می‌سوزند.

مجیدی با اشاره به اینکه فدا شدن 36 هزار دانش آموز شهید در سراسر کشور و 92 شهید دانش آموز در شهرستان تویسرکان گواهی بر پاسداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی از سوی ملت ایران است، تاکید کرد: دشمنان می‌خواهند با ایجاد یاس، ناامیدی و بزرگنمایی بیش از حد مشکلات بین مردم و نظام مردمی خود فاصله و شکاف ایجاد کنند غافل از آنکه خون شهدا همواره بیدارگر مردم و بیمه کننده انقلاب است.

وی تصریح کرد: شهید فهمیده نماد یک شهید دانش آموز آرمان خواه، حقیقت طلب، آزاد اندیش و استکبار ستیز است که امثال وی در میان 36 هزار دانش آموز شهید و در نسل کنونی انقلاب فراوان یافت می‌شود.

مجیدی ابراز کرد: حرکت بر محور ولایت، دشمن شناسی و ارتباط نزدیک و مستمر با خداوند متعال از مهمترین ویژگی‌هایی است که از اثر بخشی مخرب تبلیغات مسموم شبکه های مجازی جلوگیری می‌کند.

وی گفت: جریان‌ها و گروه‌های معاند نظام و آرمان‌های اسلامی، از فضای مجازی بیشترین بهره وری را برای تطهیر خود و وسوسه جوانان کنونی نسل انقلاب  می‌کنند که باید با بصیرتی مضاعف و روشنگری هدفمند و کارشناسانه به تقابل با آنها برخاست.

سردار مجیدی بیان کرد: گروه هایی ماننند منافقین کوردل که دستشان به خون 17 هزار مردم بی گناه ایران آغشته است امروز در آغوش جنایتکاران و جلادان حیله ورز غربی خوش رقصی می‌کنند اما ملت ایران فریب بازی‌های رسانه‌ای آنها را نمی‌خورند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار