کد خبر: ۴۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
کرج - نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس برای کاهش مشکلات اقتصادی تلاش می‌کنند.
به گزارش آرانیوز، عزیز اکبریان در مراسم اختتامیه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان البرز، با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور در شرایط تحریمی ناجوانمردانه‌ای قرار دارد، گفت: ولی با همدلی و وحدت از این شرایط عبور خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه این شرایط برای اولین بار نیست که به ایران تحمیل می‌شود، افزود: اگر به گذشته بازگردیم می‌بینیم که ما در دوران جنگ تحمیلی حتی در تأمین سیم‌خاردار هم با مشکل مواجه بودیم ولی با تعامل مردم و مسئولان اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک وطن به تصرف دشمن بعثی دربیاید.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی امروز شرایط حساسی را در کشور به وجود آورده است، گفت: هم دولت و هم مجلس در تلاش هستند با اقدامات مؤثر از مشکلات پیش‌آمده بکاهند.

اکبریان با تأکید بر اینکه فعالان حوزه صنعت مقابل مشکلات سر خم نمی‌کنند، افزود: بسیاری از سازندگان قطعات خودرو میلیاردی ضرر می‌کنند ولی حاضر نیستند دست از فعالیت بردارند.

وی ابراز کرد: برای گذر از شرایط فعلی دولت باید به بخشی خصوصی اعتماد کند و با تکیه‌بر توان و تخصص این بخش امور را به‌پیش ببرد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: گاه یک تولیدکننده بخش خصوصی کاری می‌تواند انجام دهد که از عهده یک مقام بالا رتبه دولتی برنمی‌آید به همین دلیل باید از ظرفیت‌های بخشی خصوصی استفاده کنیم تا کشور از حرکت در مسیر توسعه بازنماند.

اکبریان با تأکید بر اینکه با دیپلماسی اقتصادی بسیاری از موانع پیش روی فعالان بخش تولید و صنعت از میان برداشته می‌شود، گفت: باید قبول کنیم با قوانین موجود نمی‌توان کشور را اداره کرد بنابراین مجلس و دولت باید در مسیر اصلاح اصولی و به‌موقع قوانین گام بردارند.

وی با بیان اینکه ملت ایران از تحریم هراسی ندارند، افزود: ما نگران وضع تحریم‌های جدید نیستیم و به کوری چشم دشمنان سال آینده موفق‌تر از امسال به سمت جلو حرکت می‌کنیم
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار