کد خبر: ۴۲۰۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
اردبیل-مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: نیازمند احداث و یا تجهیز پایگاه‌های امدادرسانی جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان اردبیل هستیم.
به گزارش آرانیوز، موسی کنعان‌پور  در جلسه بررسی تصادفات جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: با بررسی‌های انجام یافته نواقص مسیرهای مواصلاتی استان از جمله پایگاه‌های امدادرسانی، اورژانس و هلال‌ احمر مشخص و درگزارشی به نهادهای مرتبط اعلام شده است.

وی به ضرورت احداث و تجهیز پایگاه‌های امدادرسانی در محورهای مواصلاتی استان تاکید کرد و افزود: در صورت بروز هرگونه حادثه برخورداری این پایگاه‌ها از تجهیزات مورد نیاز در امدادرسانی به موقع و مناسب موثر خواهد بود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل ادامه داد: به منظور برطرف‌سازی چالش‌ها دستگاه‌های اداری باید فارغ از هرگونه تعصب سازمانی و مطابق با واقعیات گزارش‌های موجود تصادفات و پایگاه‌های امدادی را ارائه دهند تا با اتخاذ تصمیمات سازنده، درنظرگرفتن نیروهای انسانی و پایگاه‌ها و خدمات مورد نظر به شکل صحیحی برنامه‌ریزی شود.

کنعان‌پور یادآور شد: در حل این مسئله نیازمند این خواهیم بود تا گزارشی کامل و دقیق از میزان تصادفات جاده‌ای در هفت ماه اخیر که مورد بازبینی و تایید نهادهای کارشناسی مثل سازمان راهداری و پلیس راهنمایی و رانندگی باشد تهیه گردد و با رفع نقاط حادثه‌خیر و انجام برنامه‌های عملیاتی مانع از بروز اتفاقات و حوادث دلخراش رانندگی شد.

وی به حوادث اخیر رانندگی که از ابتدای سال جاری در مسیرهای مختلف باعث کشته یا زخمی شدن شمار زیادی از هموطنان و مسافران می‌شود؛ اشاره کرد و افزود: بررسی تصادفات انجام شده در محورها و مسیرهای مواصلاتی مختلف استان به صورت نقطه به نقطه و ارائه گزارش‌های دقیق از سوی دستگاه‌ها یاریگر تصمیم‌سازی صحیح برای کاهش آمار تصادفات جاده‌ای استان خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار