کد خبر: ۴۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
اردبیل - استاندار اردبیل با ارسال پیامی به مناسبت هفته بسیج تاکید کرد که بسیج امروز به سرمایه راهبردی کشور برای عبور از بحران‌ها تبدیل شده است.
به گزارش آرانیوز، اکبر بهنام جو به مناسبت هفته بسیج با صدور پیامی این ایام را به مردم استان اردبیل بویژه بسیجیان غیور تبریک گفت.

در متن پیام استاندار اردبیل آمده است: «فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در پنجم آذر ماه سال ۱۳۵۸ مبنی بر تشکیل بسیج، یکی از نقاط عطف تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی برای ترویج شور انقلابی، ساده زیستی، صمیمیت، ایثار و تقوای الهی و سرآغاز تولد ارتشی ۲۰ میلیونی بود که دوران بلوغ خود را با سربلندی هرچه تمام در سال‌های دفاع مقدس پشت سرگذراند و امروز به یکی از سرمایه های راهبردی و سرنوشت ساز ملت ایران برای عبور از بحران‌ها و ارکان اصلی حفاظت از امنیت و آرامش کشور تبدیل شده است.

این جانب فرارسیدن هفته بسیج را که امسال با ماه ربیع الاول و ایام ولادت با سعادت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) مقارن شده، به مردم عزیز استان ، خصوصا بسیجیان غیور تبریک و تهنیت می گویم و از درگاه پروردگار متعال مسالت می نمایم بسیجیان سلحشورمان را همواره قرین الطاف و عنایات خاص خویش قرار دهد».

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار