کد خبر: ۴۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵
به گزارش آرانیوز، وزیر نفت در حکمی، مسعود کرباسیان را برای مدت ۲ سال به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و معاون وزیر نفت منصوب کرد.
متن حکم بیژن زنگنه خطاب به کرباسیان به شرح زیر است:

«با توجه به این‌که در اجرای ماده ۵۰ قانون اساسنامه شرکت ملی نفت ایران، اعضای هیئت مدیره این شرکت، جنابعالی را برای تصدی مدیریت عامل این شرکت پیشنهاد کرده‎اند، لذا با توجه به تعهد، تجارب و سوابق درخشان مدیریتی جنابعالی در سطوح عالی اجرایی و اقتصادی، بدینوسیله با استعانت از خداوند قادر متعال، به استناد اختیارات ناشی از ماده یادشده از اساسنامه شرکت و همچنین مجوز دریافتی، جنابعالی را برای مدت ۲ سال به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و معاون وزیر نفت منصوب می‎کنم.

انتظار بر این است که در تعامل سازنده با هیئت مدیره محترم شرکت و با جلب مشارکت همکاران محترم شرکت، با اتکال به ذات اقدس الهی، در اجرای طرح‎ها و انجام فعالیت‎های بسیار مهمی که برعهده این شرکت به ویژه در شرایط تحریم‎های ظالمانه قرار دارد، موفق باشید.»

زنگنه پیش از این نیز در حکمی، کرباسیان را به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران منصوب کرده بود. 

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران منصوب شد

وزیر نفت در حکمی حسن منتظر تربتی را به عنوان مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و معاون وزیر نفت منصوب کرد.

در متن حکم بیژن زنگنه خطاب به حسن منتظر تربتی آمده است:

"بنابر پیشنهاد اعضای محترم هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران به استناد حکم ذیل ماده ۵ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت مصوب ۹۱/۲/۱۹ مجلس شورای اسلامی با استعانت از خداوند قادر متعال بدینوسیله به عنوان مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و معاون وزیر منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند دانای توانا و تعامل با کارکنان صدیق و وظیفه شناس آن شرکت در انجام امور محوله موفق باشید."


احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب شد

احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب شد با صدور حکمی احمد محمدی به عنوان مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب (NISOC) منصوب شد.

 با صدور حکمی احمد محمدی به عنوان مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب (NISOC) منصوب شد.

محمدی دارای کارشناسی ارشد مهندسی مخازن هیدروکربوری می‌باشد. از مهم‌ترین سوابق ایشان می‌توان به رییس اداره مهندسی عملیات مخازن و مدیر امور فنی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اشاره کرد.

شایان ذکر است شرکت ملی مناطق نفت‌خیزِ جنوب (به‌اختصار: NISOC) بزرگترین شرکت نفت و گاز ایران است،که در زمینه اکتشاف، توسعه و تولید، فرآورش و انتقال نفت خام و گاز طبیعی، همچنین تولید میعانات گازی فعالیت می‌نماید.این شرکت هم‌اکنون بیش از ۸۳٪ درصد از نفت و ۱۶٪ درصد از گاز ایران را تولید می‌کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار