کد خبر: ۴۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
اهواز ـ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: راه امثال مرحوم سید جبار موسوی که عمری را در راه گسترش انقلاب اسلامی و دفاع از کشور گذراند باید ادامه داشته باشد.
به گزارش آرانیوز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری عصر امروز در مراسم تشییع پیکر سرهنگ سید جبار موسوی در اهواز اظهار کرد: سرهنگ سید جبار موسوی، فردی خودجوش و زحمت‌کش بود، همچنین کارهای خود را برای رضای خدا انجام می‌داد.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: در قرآن آمده است که هر کس یک نفر را از زنده کند، مانند این است که کل بشریت را زنده کرده است. امام باقر(ع) در خصوص این آیه می‌فرمایند: «مقصود نجات جانش نیست، بلکه مقصود هدایت یک انسان است».

آیت‌الله جزایری با بیان اینکه سرهنگ سید جبار موسوی رزمندگان زیادی را تربیت کرده است، تاکید کرد: راه سرهنگ سید جبار موسوی باید ادامه داشته باشد. اوائل انقلاب اسلامی و زمانی که حزب‌الله لبنان تازه می‌خواست شکل بگیرد به جنوب لبنان سفر کردم و مشاهده کردم که سرهنگ موسوی در آنجا ۱۰۰ برابر نسبت به اهواز از معروفیت برخوردار بود.

وی با اشاره به اینکه سید جبار با اعمال نیک خود محشور می شود، بیان کرد: باید از سید جبار موسوی و امثال وی درس بگیریم. بنده از سید جبار خواستم سلام مرا به امام خمینی(ره) برساند به دلیل اینکه سرهنگ موسوی یکی از فرزندان روح‌الله بود و یقینا روح وی با شهید مطهری و بهشتی محشور می شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: همه‌ ما باید راه سید جبار را ادامه دهیم همچنین این انقلاب را باید تا ظهور امام زمان(عج)‌ کمک و حفظ کنیم تا این امانت را به صاحب آن تحویل دهیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار