کد خبر: ۴۲۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
ایلام - مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ساخت استادیوم ۱۵ هزارنفری الغدیر شهر ایلام در مراحل پایانی است.

به گزارش آرانیوز، بهروز حیدرزاده  اظهار داشت: ساخت استادیوم مجموعه ۱۵ هزارنفری الغدیر شهر ایلام در سنوات گذشته در بحث اعتبارات با مشکلاتی روبرو بود ولی هم اکنون با حل این مشکلات این پروژه در مراحل پایان آماده سازی است.

وی افزود: قرارداد اولیه کل مجموعه ۳۵ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۲۲ میلیارد تومان برای این مجموعه هزینه شده، امسال نیز قراردادی در حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با پیمانکار بسته شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه کارهای اساسی این مجموعه به پایان رسیده و الان هم در حال استفاده از آن هستیم، به رغم این که هنوز به صورت رسمی استادیوم را تحویل نگرفتیم و استادیوم در اختیار شرکت توسعه تهران است اما برای مسابقات لیگ کشوری و همچنین بعضی از تمرینات و مسابقات دو میدانی نیز از این مکان استفاده می کنیم.

حیدرزاده عنوان کرد: خوشبختانه کار مجموعه رو به پایان است و تنها کاری که از این مجموعه مانده بحث محوطه سازی بیرون از مجموعه است که  در تلاش هستیم تا تزریق اعتبار این پروژه تحقق پیدا کند، بحث محوطه سازی بیرون این مجموعه نیز انجام گیرد که کل مجموعه محوطه سازی بتوانیم به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: همچنین جاده تندرستی نیز در اطراف این مجموعه طراحی کردیم که به زودی به مناقصه خواهد رفت، در اولین فرصت پیمانکار که مشخص شد می توانیم این پیست هم اجرایی کنیم که تمام خانواده ها و شهروندان بتوانند از این مجموعه به خوبی استفاده کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار