کد خبر: ۴۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
کرج - رئیس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: برخی بخشنامه‌های بانک مرکزی تولیدکنندگان را کلافه کرده است.

به گزارش آرانیوز، رحیم بنامولایی  بابیان اینکه مسئولان موظف هستند در نمایشگاه توانمندی که به شکل بزرگ‌ترین اتفاق تجاری استان البرز فعالیت خود را آغاز کرده است به رفع معضلات تولیدکنندگان بپردازند، گفت: اگر در هر نمایشگاه دو یا سه مشکل رفع شود قدم بزرگی در راستای رونق تولید برداشته خواهد شد، مسئولان باید با همکاری هم مشکلات عرصه تولید و اقتصاد را مرتفع سازند.

وی عمده‌ مشکلات تولیدات را تحریم‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: تعرض بخشنامه‌های بانک مرکزی یکی دیگر از معضلات به شمار می‌آید که تولیدکنندگان را کلافه کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز تأکید کرد: لازم است مسئولان پیش از ارسال بخش‌نامه‌ها نظرات بخش خصوصی را بررسی کنند تا بتوانیم به‌درستی در این راستا حرکت داشته باشیم، نباید بارانت و فرصت‌طلبی به دنبال رفع مشکلات باشیم باید راه‌حل به‌درستی انتخاب شود.

بنامولایی بابیان اینکه برای تمام محصولات ایران کد وجود دارد، گفت: باید با تولید نرم‌افزارهای متنوع مسیر تولید، توزیع و فروش را کنترل کنیم.

وی در بخش دیگر با تأکید بر اینکه در حال زیرساخت‌های دولت الکترونیک جزیره‌ای انجام می‌شود، گفت: باید به‌جای رفتار سلیقه‌ای توانمندی‌های واقعی خود را نشان دهیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار