کد خبر: ۴۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
سمنان-استاندار سمنان بابیان اینکه راهکارهای لازم برای خروج از مشکلات اقتصادی باید ارائه شود، گفت: تصویب قوانین جدید مطابق با شرایط اقتصادی امروز ضروری است.
به گزارش آرانیوز، سید شهاب‌الدین چاوشی ظهر پنج‌شنبه در سی و یکمین اجلاس سراسری خانه استان های صمت کشور به میزبانی سالن همایش‌های اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم و باید دستگاه‌های اجرایی و مردم به دنبال ارائه راهکارهای لازم باشند، ابراز داشت: باید پذیرفت که کشور در شرایط جنگی قرار دارد و باید مطابق با این شرایط راهکارهای لازم را اجرایی کرد.

وی بابیان اینکه کشور ما از مسئله نقض قانون رنج می برد، اضافه کرد: دیگر با روش های گذشته نمی‌توان اقتصاد کشور را اداره کرد، لازم است در این شرایط با همفکری قوانین جدیدی تصویب شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه دولت به‌جای کمک به اشتغال‌زایی افراد، مقاومت کرده و مشکلاتی را نیز برای کارآفرینی آن‌ها ایجاد می‌کند، ابراز داشت: وجود برخی قوانین ناکارآمد مانعی برای تولیدکنندگان خواهد بود که در ابتدا باید این قوانین دست و پاگیر تسهیل شود.

چاوشی بابیان اینکه در شرایط حاضر نمی‌توان از دولت انتظار داشت که به همه امور به طور یکسان رسیدگی کند، تصریح کرد: در پیشبرد برنامه‌های اقتصادی کشور دولت می‌بایست در برون‌سپاری امور به بخش خصوصی اهتمام بیشتری داشته باشد، قطعا با کوچک شدن بدنه دولت می‌تواند سریع‌تر اهداف مورد نظر را به سرانجام رساند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار