کد خبر: ۴۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
ورامین- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه تحریم ها و برنامه ریزی های آمریکا به اوج خود رسیده است گفت: کشور طی چند ماه آینده شاهد تحولات روبه رشدی خواهد بود.
به گزارش آرانیوز، سید حسین نقوی حسینی صبح پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه همزمان رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان ورامین طی سخنانی اظهار داشت: مسئولین در هر جایگاه و سمتی که حضور داشته باشند باید در محضر عدل الهی پاسخگوی تمام رفتارها و اعمال خود باشند.

نقوی حسینی در ادامه افزود: خدمتگزاران حوزه قضایی این منطقه همگی تا کنون با عدل و انصاف به مردم خدمت کرده اند و زحمات بسیاری را برای این منطقه کشیده اند.

وی گفت: ما در یک جنگ تمام عیار به سر می بریم و دشمن با تمام ظرفیت در صحنه حاضر است و هر کس در هر کجایی که فعالیت می کند باید آرایش جنگی داشته باشد چرا که ما در یک شرایط عادی به سر نمی بریم و نباید این گونه باشد که ۹ صبح شروع به کار کنیم و ۱۲ ظهر محل کار را ترک کنیم و به اوضاع بی تفاوت باشیم.

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس بیان داشت: در دهه ۶۰ کارمند شهرداری در حین کار فکر جنگ در سر داشت و فکر می کردند که چه حمایتی را می توانند از دفاع مقدس داشته باشند و متصدیان امنیتی و بازرسان نظارتی شبانه روز در حال تلاش هستند چرا که دشمن برای ناامنی ما در همه شبانه روز در حال برنامه ریزی است و باید بدانیم که در طول روز ۱۰۰ توطئه در حال کشف است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: در شرایط کنونی خطا قابل قبول نیست و باید قانون مند و منسجم باشیم و از اظهار نظرهای تفرقه انگیز پرهیز کنیم نباید این گونه باشد که نقد وجود نداشته باشد و همه باید وسط میدان باشند تا بتوانیم این جنگ را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

نقوی حسینی با بیان اینکه طی یک ماه اخیر در جلساتی که با یکی از کشورهای دوست داشتیم عنوان شده است که آمریکایی ها ازآن کشور خواسته اند فقط ۳ ماه همکاری داشته باشند و نفت ایران را نخرند تا کار جمهوری اسلامی را به اتمام برسانند گفت: پاسخ ما این بود که این سناریو ۴۰ سال است که ادامه داشته است و باید بدانیم که جمهوری اسلامی آمریکا را به زانو در خواهد آورد زیرا برنامه تحریم ها و برنامه ریزی های آمریکا به اوج رسیده است و طی چند ماه آینده شاهد تحولات خوبی در کشور خواهیم بود و در مسیر و روند خوبی قرار می گیرد و لازمه آن اتحاد و انسجام است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار