کد خبر: ۴۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
جلیلی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان خبر داد:
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان گفت: دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری - خوزستان از اول تا چهارم آذرماه سال جاری در اهواز برگزار می شود.

به گزارش آرانیوز،  رحیم جلیلی با اشاره به اینکه اقدامات لازم در جهت هر چه بهتر برگزاری این رویداد صنعتی به عمل آمده است، افزود: این نمایشگاه پس از نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران مهمترین رویداد نمایشگاهی در عرصه صنعت نفت کشور به شمار می آید.

وی اظهار کرد: در این ارتباط پنج هزار متر مربع فضای مسقف شامل سالن های خلیج فارس، کارون، خرمشهر و امام رضا (ع) و یک هزار متر مربع فضای باز نمایشگاه برای ایجاد غرفه های شرکت های نفتی، مجموعه های بزرگ صنعتی، شرکت های سازنده قطعات و تجهیزات و همچنین تامین کنندگان کالا اختصاص یافته است.

جلیلی گفت: تا کنون حدود 200 شرکت که 90 درصد آنها از بخش خصوصی هستند و تعدادی شرکت های دولتی برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند که از جمله آنها شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران می باشند.

4dvk_65ad8517-9ff1-4350-8cc8-0e648da8ef61.jpg

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان با بیان اینکه در نمایشگاه امسال همانند سال های گذشته انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی، مراکز علمی و پژوهشی و دانشگاه های صنعتی کشور حضور دارند، افزود: در نشست های تخصصی با نمایندگان شرکت ها تلاش گردیده که در شرایط کنونی ابعاد کیفی نمایشگاه مورد اهتمام ویژه قرار گرفته و آخرین تولیدات کاربردی در بخش های مختلف صنعت نفت به نمایش گذاشته شود.

وی برگزاری پنل های تخصصی، رونمایی از قطعات و تجهیزات که به تازگی تولید و در چرخه عملیات قرار گرفته، ایجاد بستر لازم برای هم افزایی میان سازندگان و صنعتگران و شرکت های فعال در عرصه نفت، گاز، حفاری، پالایش و پتروشیمی در خصوص آشنایی با نیازهاِی آنها و همچنین ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های سازنده از فرصت های مناسبی خواهد بود که در این نمایشگاه پیش بینی و مدنظر واقع شده است.

جلیلی به اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری - خوزستان برنامه های خود را در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی در بخش های استفاده از ظرفیت های داخلی، تولید محصولات استاندارد، رونق بخشی به شهرک های صنعتی، ایجاد فرصت های شغلی و خودکفایی هدف گذاری کرده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان با تاکید بر اینکه در نمایشگاه امسال نظر به اهمیت ساخت داخل با برنامه ریزی های به عمل آمده با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران به عنوان شرکت های پیشران در عرصه ساخت داخل و بومی سازی قطعات و تجهیزات مقرر شد نمایشگاه اختصاصی این دو شرکت که هر ساله جداگانه برگزار می گردید در راستای همسویی و هم افزایی بیشتر و بهینه سازی هزینه ها در یکدیگر ادغام و با همیاری شرکت نمایشگاه ها برگزار گردد، یادآور شد: ساعت کار نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری - خوزستان از ساعت 9 تا 17 خواهد بود و تمهیدات لازم برای ارایه توضیحات و آشنایی مراجعه کنندگان با این صنعت از سوی کارشناسان مجرب پیش بینی گردیده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار