کد خبر: ۴۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲
استاندار سیستان و بلوچستان:
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مهمترین رسالت های اصحاب رسانه نشر حقایق در جهت تنویر افکار عمومی است.
 سید دانیال محبی در نشست با اعضای خانه مطبوعات استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اهالی رسانه به دلیل اصالت فکری و فرهنگی دارای جایگاه ویژه‌ای در سطح جامعه هستند و بر همین اساس بیشترین سهم را در اشاعه فرهنگ اسلامی و ایرانی و زبان پارسی بر دوش دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: یکی از مهمترین رسالت های اصحاب رسانه نشر حقایق در جهت تنویر افکار عمومی است.

وی بر سازنده، ادیبانه، کوتاه و قابل فهم بودن مطالب در عین صحت و درستی و داشتن نگاه‌های جامع و منطقه ای در تنظیم اخبار و گزارش ها تاکید کرد و گفت: رسانه‌های استان باید در بیان نقد در رابطه با مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مختلف از بیان مناسب استفاده کنند تا نقد آنها مورد پذیرش قرار گیرد.

محبی اظهار داشت: فطرت آدمیزاد برگرفته از فطرت خداست، بنابراین باید نگاه، زبان و قلمش همواره بر مدار درستی و صداقت و صحت حرکت کند و حتی در صورت نقد مبنا باید بر سازندگی در عین ادب و احترام و رعایت کلیه شئونات انسانی باشد. 

گفتنی است، در این نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز گزارشی از شرایط عمومی نشریات استان ارائه داد.

همچنین محمد هادی تهرانی مقدم مدیر عامل خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان نیز ضمن بیان وضعیت عمومی فعالین حوزه مطبوعات در سطح استان، مشکلات این قشر را به منظور رفع بیان داشت و در پایان این نشست مقرر شد؛ مکانی جهت فعالیت خانه مطبوعات در استان پیش‌بینی‌ شود.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار