کد خبر: ۴۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸
آخرین جلسه علنی دادگاه رسیدگی به پرونده ۱۱ متهم اخلال در نظام اقتصادی از طریق اختلاط خاک با گندم در شیراز برگزار شد.
آخرین جلسه علنی دادگاه رسیدگی به پرونده ۱۱ متهم اخلال در نظام اقتصادی از طریق اختلاط خاک با گندم و محتکران آرد در شعبه ویژه بررسی جرائم مفسدان و اخلالگران اقتصادی در دادگاه انقلاب شیراز برگزار شد.

‌این جلسه امروز یکشنبه ٢٠ آبان به ریاست قاضی سید محمود ساداتی و مستشاری علی فرهادی‌پور در حال برگزاری است.

در این دادگاه که به صورت علنی با حضور برگزار شد، کوروش زارعی نماینده دادستان، کیفرخواست متهمان را قرائت کرد و برای متهمان خواستار مجازات قانونی شد.

اختلاط گندم با ماسه و گندم نامرغوب،عرضه مجدد گندم خریداری شده به مراکز خرید، مخلوط کردن گندم ایرانی و خارجی و فروش به دولت، تحصیل مال نامشروع، انتقال ماسه به سیلوها برای اختلاط با گندم، فروش گندم امانی دولت و وارد کردن ضرر و زیان به دولت از جمله اتهامات این افراد است.

در این پرونده متهمان به نام‌های منوچهر پورفرد فرزند عبدالله، اسمعیل نصراللهی فرزند حمزه، حسن مزارعی فرزند شاه میرزا، مهدی رضایی فرزند رمضان، محمدهادی محمدی فرزند عباس، ناصر حبیبی‌نسب، عسکر براتی معروف به افرا فرزند نادعلی، امیر کمالی معروف به اشکان فرزند محمدحسین، محمد ثاقب‌پور فرزند احمد، حسن منصوری فرزند غلامحسین، محمود پورمند فرزند احمد که به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی کشور در شیرز دستگیر شده بودند، رسیدگی و اخرین دفاعیات متهمان اخذ شد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار