کد خبر: ۴۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷
نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی:
نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: زیبنده نظام نیست که دانش آموزان در کانکس درس بخوانند و امکانات آموزشی باید به صورت عادلانه در همه مناطق توزیع شود.
 روح الله بابایی صالح عصر یکشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدیدآموزش و پرورش استان قزوین گفت: مسئولیتها ماندنی نیست و کسانی که در مدت مدیریت خود در مسیر خدمت صادقانه گام برداشته باشند روسفید هستند.

وی افزود: از مدیران آموزش و پرورش انتظار داریم عدالت آموزشی را محقق کنند زیرا در شرایط کنونی برخی مدارس در مناطق محروم استان مانند شال و آوج در کانکس تشکیل می شود و قرار نیست همه امکانات در مرکز استان یا شهرستانها باشد.

نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: در شان نظام اسلامی نیست که در برخی مناطق کودکان ما در کانکس درس بخوانند و این وظیفه مدیران است تا امکانات را بدرستی توزیع کنند تا همه از شرایط یکسانی در تحصیل برخوردار شوند.



وی بیان کرد: همه باید در خدمت دانش آموزان محروم باشیم تا هیچ استعدادی در کشور مورد بی توجهی قرار نگیرد.

بابایی صالح همچنین اظهارداشت: باید اتاق مدیران به روی همه معلمان در همه ساعات باز باشد تا مسائل مطرح شده و مسئولان در جریان دغدغه ها باشند و برای حل آن اقدام کنند.

وی از مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان تشکر و قدردانی کرد و از مدیرکل جدید خواست برای استفاده از ایده های افراد صاحب نظر برنامه ریزی کند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار