کد خبر: ۴۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم خبر داد؛
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از دریافت گواهینامه بین‌المللی ISO/ IEC ۱۷۰۲۵ توسط آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب قم خبر داد.
 علی جان صادق‌پور از کسب استاندارد بین‌المللی ISO/ IEC ۱۷۰۲۵ توسط آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان قم خبر داد و گفت: رسالت این استاندارد ایجاد سیستم مدیریت برای کیفیت فعالیت‌های اداری و فنی آزمایشگاه است.

وی با بیان اینکه اگر آزمایشگاهی موفق به اخذ این گواهی‌نامه شود اصول استاندارد ایران – ایزو ۹۰۰۱ را هم تأمین می‌کند، خاطرنشان کرد:  آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان قم، با هدف ایجاد یک سیستم مدیریتی مبتنی بر کیفیت، طراحی و مستقر شده تا بتواند خدمات خود را با بهترین کیفیت ارائه کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با تاکید بر اینکه آزمایشگاه آب و فاضلاب قم فعالیت‌های مدیریتی، فنی و تخصصی خود را به بهترین نحو اداره می‌کند، اظهار داشت: این آزمایشگاه در تلاش است با اخذ گواهینامه‌ها و اعتبارنامه‌های ملی و بین‌المللی، صلاحیت و شایستگی خود را به گیرندگان خدمات و گروه‌های ذی‌نفع اثبات کند.

وی تاکید کرد:  گواهی‌نامه‌های کالیبراسیون، آزمون کفایت تخصصی میکروبی و آزمون کفایت فیزیکی و شیمیایی، معتمد محیط زیست و ایزو OHSAS در سال ۱۳۹۷  توسط آزمایشگاه مرکزی آب فاضلاب تمدید شد.

صادق پور با بیان اینکه گواهی‌نامه ISO/ IEC ۱۷۰۲۵  نیز در سال جاری برای نخستین بار توسط این آزمایشگاه اخذ شد، یادآور شد: اقدام برای اخذ این گواهی‌نامه از سال ۹۵ صورت گرفت و پس از انجام ممیزی‌های اولیه در سال‌های ۹۵ و ۹۶ ،ممیزی نهایی بر اساس استاندارد ISO/ IEC ۱۷۰۲۵ در شهریورماه سال ۱۳۹۷ توسط ممیزان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با موفقیت انجام و گواهینامه مربوطه اخذ شد.

وی تصریح کرد: بر اساس ممیزهای انجام شده انجام تمام عملیات مدیریتی و فنی آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب قم شامل انجام آزمون‌ها، کنترل کیفیت، تضمین کیفیت، صحه‌گذاری، تخمین عدم قطعیت، نمونه‌برداری، گزارش دهی و ... تحت کنترل و بر اساس استاندارد ISO/ IEC ۱۷۰۲۵  در حال انجام است.

یادآور می‌شود مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز از تلاش‌های شرکت آب و فاضلاب استان قم برای  کسب این گواهینامه بین المللی قدردانی کرد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار