کد خبر: ۴۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مرکزی:
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی، طی هفته اخیر ۴۱ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در اراک پلمب شدند.
 مهدی تقوی نیا در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء خدمات انتظامی به اصناف و اتحادیه ها و از سویی پیشگیری از جرایم و مقابله و مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی در هفته گذشته طرح نظارتی پلیس بر واحدهای صنفی با همکاری بازرسان اتاق اصناف به اجرا گذاشته شد .

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به پلمب ۴۱ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در این طرح نظارتی تصریح کرد: برای ۳۲ واحد دیگر نیز اخطار پلمب صادر شد.

تقوی نیا خاطرنشان کرد: پلیس با اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و اقدامات کنترلی و نظارتی، درصدد خدمت رسانی به مردم استان بوده و به صورت مستمر آماده دریافت اخبار مرتبط از طریق شماره تلفن ۱۱۰ است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: در راستای نظارت بر عملکرد پلیس و کیفی سازی ماموریت ها و خدمات رسانی، شهروندان می توانند با ارائه نقطه نظرها و پیشنهادهای خود از طریق سامانه تلفنی ۱۹۷، پلیس را در خدمات دهی مطلوب یاری رسانند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار