کد خبر: ۴۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
لبته همان گونه که مدیری راحت به هر دلیل منطقی یا غیر منطقی از کار برکنار می شود شاهد هستیم که در پاره ای از موارد گذاشتن مدیر جدید نیز خالی از حاشیه نیست که نمونه آن فرماندار شهرستان تنگستان است که تا امروز و پس از گذشت 13 روز از صدور حکمش توسط وزیر کشورْ هنوز نتوانسته رنگ صندلی فرمانداری را به خود ببیند.
به گزارش آرانیوز،پس از عزل بی سر و صدای مدیرکل محیط زیست استانْ اواخر هفته گذشته نوبت به تغییرات این سبکی در اداره کل منابع طبیعی استان بوشهر رسید.
این شرایط در حالی رقم خورد که به گواه کارکنان اداره کل منابع طبیعی استان بوشهرْ سهیل مهاجری در دوران دو سال و شش ماه از تصدی این مسئولیتْ کارکرد خوبی از خود برجای گذاشت.
هر چند هرگونه تغییر و تحول در مدیریت ساختار اداری امری پذیرفته شده به شمار می رود اما نیاز است که در هر نوع تغییر و تحولی حرمت مدیران نیز حفظ شود تا اگر آسیابی در عرصه مدیریت به نوبت می چرخد شخصیت مدیری را در زیر چرخه خود خمیر نکند.
البته همان گونه که مدیری راحت به هر دلیل منطقی یا غیر منطقی از کار برکنار می شود شاهد هستیم که در پاره ای از موارد گذاشتن مدیر جدید نیز خالی از حاشیه نیست که نمونه آن فرماندار شهرستان تنگستان است که تا امروز و پس از گذشت 13 روز از صدور حکمش توسط وزیر کشورْ هنوز نتوانسته رنگ صندلی فرمانداری را به خود ببیند.
این که حکم فرمانداری توسط یک وزیر صادر شود اما مقامات استانی عاجز از یک مراسم معارفه باشند با هیچ منطقی سازگار نیست.
به هر ترتیب از روز گذشته غلامرضا منتظری معاون سابق توسعه منابع انسانی جهادکشاورزی استان بوشهر به عنوان مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان منصوب شد همچنان که فرهاد قلی نژاد که ریاست اداره محیط زیست دزفول را در کارنامه خود داشت به سمت مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر منصوب گردید.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار