کد خبر: ۴۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
مشهد- مدیر کل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت :طی دهه پایانی ماه صفر در مجموع ۵ میلیون و ۱۲۹ هزار زائر اعم از پیاده و سواره وارد مشهد شده اند .
به گزارش آرانیوز، مهدی فروزان ظهر شنبه اظهارکرد: در دهه پایانی صفر در مجموع بیش از ۵ میلیون و ۱۲۹ هزار و ۹۲۸ زائر اعم از پیاده و سواره به مشهد وارد شده اند که این  میزان نسبت به سال قبل در همین زمان رشد ۹ درصدی داشته است.

وی افزود:در این مدت ۴۳۵ هزار و ۸۹۲ زائر به صورت پیاده به مشهد وارد شده اند که این رقم نسبت به دهه صفر سال قبل رشد ۹ درصدی داشته است و لازم به ذکر است که این جمعیت زائران پیاده  در مجموع در قالب ۴ هزار و ۸۹۰ کاروان ساماندهی شده بودند که نسبت به سال گذشته ۱۰۵ درصد رشد داشته است.

مدیر کل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد:از این میزان ۴ میلیون و ۶۹۴ هزار و ۳۶ زائر نیز به صورت سواره اعم از وسایل نقلیه شخصی ، اتوبوس های جاده ای ، قطار و هواپیما به مشهد سفر کرده اند که این میزان نسبت به سال قبل در همین زمان رشد ۱۰ درصدی را نشان می دهد.

وی گفت:بیشتر زائران نیزبا جمعیت ۳ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۴۱۵ نفر با وسایل نقلیه شخصی طی این ایام به مشهد وارد شدند و ۶۶۱ هزار و ۷۳۵ زائر هم طی این ایام با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای به مشهد الرضا مشرف شدند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار