کد خبر: ۴۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
ایلام-رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام بزرگترین پروژه درمانی استان است.
به گزارش آرانیوز، کریم همتی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی گسترده‌ترین دستگاه اجرایی استان است که به جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ هزار نفر خدمات‌دهی می‌کند.

وی ادامه داد: ۱۰ شبکه بهداشت و درمان،۹ بیمارستان، ۲۰۶ خانه بهداشت، ۳۹ پایگاه فوریت پزشکی و ۶۳ مرکز بهداشتی درمانی در تمام نقاط استان گستردگی خدمت در دانشگاه علوم پزشکی را نشان می‌دهد.

 وی افزود: با وجود اینکه طرح تحول نظام سلامت به عنوان یک طرح تعالی در نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید مایه خیر و برکت برای کشور بود، اما متأسفانه در حوزه تختهای بیمارستانی برای استان ایلام نسبت به سایر استان‌های کشور دستاوردی به همراه نداشته است.

 وی ادامه داد: بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام به عنوان بزرگترین پروژه درمانی استان هدیه ای از سوی نظام و دولت به مردم استان است که با بهره‌برداری از آن نیمی از تختهای بیمارستانی استان نوسازی خواهد شد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: در اربعین حسینی امسال با ۱۲۰۰ نفر پرسنل بهداشتی و درمانی به طور مستقیم از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایلام و سایر استان های کشور بالغ بر ۴۰۰ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به زائرین در استان ارائه شده که نشانگر روحیه خدمتگزاران آنان است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار