کد خبر: ۴۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
زنجان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به پوشش حداکثری تبلیغ تأکید دارد، گفت: خوشبختانه از سال ۹۴ تا کنون نرخ پوشش تبلیغ در استان افزایش داشته است.
به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری شامگاه یکشنبه در جلسه با مسئولان انجمن‌های دانش‌آموزی، با بیان اینکه امام راحل نگاه خاصی به دانش آموزان و جوانان داشتند، افزود: امروز هم مقام معظم رهبری امیدشان به جوانان و دانش آموزان است.

مقام معظم رهبری تاکید ویژه بر جوان گرایی دارند

صفی یاری با بیان این کشور و استان زنجان جوانان و دانش آموزان انقلابی و نخبه‌ای دارد، گفت: جوانان باید به منویات رهبری توجه کرده و انقلابی کارکرده و فکر کنند.

وی با بیان اینکه سیاست ها و راهبردهای سازمان تبلیغات اسلامی به ریاست سازمان ابلاغ‌شده است، ابراز کرد: سازمان در حوزه فرهنگی و دینی باید نقش‌آفرینی کند و سازماندهی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: سازمان بر تقویت تعامل با آموزش و پرورش بسیار جدی است و ریاست جدید سازمان بر تحقق این امر مهم بسیار تأکید دارد.

فرهنگ دینی مظلوم واقع شده است

وی بر تربیت نسل عاشورایی و انقلابی تأکید کرد و گفت: گفتمان دینی شاهکار سازمان تبلیغات اسلامی است و در مجموعه دانش آموزی و دانشجویی کارهای خوبی انجام‌شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: تأکید تبلیغات اسلامی استان زنجان بر تربیت نسلی انقلابی و حماسی است و در این میان به اجرای گفتمان‌های دینی بیشتر توجه می‌شود.

صفی یاری با بیان این‌که فرهنگ مظلوم واقع‌شده و فرهنگ دینی هم مظلوم‌تر است، گفت: با همه این کاستی‌ها باید کار را جلو ببریم.

وی بابیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به پوشش حداکثری تبلیغ تأکید دارد، گفت: خوشبختانه از سال ۹۴  تاکنون نرخ پوشش تبلیغ در استان زنجان افزایش داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود نرخ پوشش تبلیغ در استان زنجان از ۸۰ درصد به بیش از ۹۵ درصد رسیده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار