کد خبر: ۴۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
پس از جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر برای بررسی کاندیداهای شهرداری تهران، نام 13 کاندیدا در فهرست نامزدهای شهرداری تهران برای بررسی در شورای شهر قرار گرفت. در نهایت از میان این 13 گزینه، 5 نفر نهایی انتخاب شدند.
به گزارش آرانیوز،محسن هاشمی، آخوندی، پورسیدآقایی، غلامرضا انصاری، جهانگرد، مصطفی سالاری، واعظ مهدوی، تقوی‌نژاد،حسینی مکارم، اوسط هاشمی، مناف هاشمی، حناچی نامزدهای شهرداری تهران هستند.

محسن هاشمی در ابتدای جلسه شورای شهر اعلام کرد: شورای شهر تهران به رغم تمایلی که به حفظ ثبات در مدیریت شهری داشت ناگزیر به انتخاب جایگزین برای جناب افشانی خواهد بود.

رییس شورای شهر افزود: مدیریت شهری در سیاستگذاری فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی خود ترویج مهربانی، مدارا و همزیستی انسانی را که از صفات پیامبر خاتم بودند را سرلوحه قرار دهد.

او ادامه داد: از اصحاب رسانه می‌خواهم با توجه به زحمات صادقانه و پاکدستی جناب افشانی در مدتی که عهده دار مسئولیت پردغدغه شهرداری تهران هستند نسبت به انعکاس تلاشهای ایشان همراهی کرده و از انتشار هرگونه مطلبی که جنبه تخریبی و ایجاد فضای منفی حزبی یا قومیتی دارد بپرهیزند تا شاهد فضای اخلاقی در حوزه مدیریت شهری باشیم.


در ادامه، پیشنهاد خارج شدن انتخاب ۵ نامزد نهایی شهرداری تهران از دستور کار شورای شهر رد شد.

اعضای شورای شهر تهران با ۱۱ رای مخالف و ۱۰ رای موافق با پیشنهاد حق‌شناس مخالفت کردند.

سپس اسامی ۱۳ کاندیدا بر روی تابلو شورای شهر قرار گرفت و اعضا در حال رای گیری برای انتخاب ۵ نفر هستند.

در نهایت، ۵ گزینه نهایی شورای شهر برای شهرداری تهران مشخص شدند.

اسامی و آرای کسب شده به شرح زیر است:

کشت پور ۱۴ رای
آخوندی و حناچی ۱۱ رای
انصاری و تقوی نژاد ۱۰ رای

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار