کد خبر: ۴۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
معاون استاندار مرکزی:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: شناسایی واحدهای به کار گیرنده اتباع غیرمجاز در استان مرکزی بایستی به عنوان یک امر مهم در دستور کار قرار گیرد.
 فتح الله حقیقی روز شنبه در نشست کمیته ساماندهی اتباع خارجی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: بایستی وضعیت و آمار مربوط به اشتغال اتباع خارجی در استان مرکزی احصا گردد و واحدهایی که اتباع غیرمجاز را به کار گرفته اند، نیز مشخص شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: قطعا موضوع اشتغال اتباع غیرمجاز مساله مهمی است که باید به آن بپردازیم چراکه وجود و اشتغال این افراد از جنبه های مختلف و متعددی برای جامعه ما آثار اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نامطلوب به دنبال دارد.

حقیقی بیان کرد: در شرایطی که بایستی برای اشتغال جوانان کشور برنامه ریزی و اقدام جدی صورت پذیرد، موضوع رسیدگی به اشتغال اتباع غیرمجاز و ساماندهی این مساله از اهمیت بسیار برخوردار است و همچنین این مهم از لحاظ تحقق سیاست های اقتصادی مقاومتی نیز بایستی مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: در این زمینه می طلبد که در شهرستان های استان، فرمانداران پیگیری و اقدام مطلوب را به انجام برسانند و از این موضوع غفلت نشود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعامل و هم افزایی مطلوبی میان دستگاه های اجرایی عضو ستاد ساماندهی اتباع خارجی در استان مرکزی برقرار است و این مساله در راستای ساماندهی اتباع می تواند راهگشا و کارساز باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اردوگاه اتباع غیرمجاز اراک ادامه داد: سعی بر آن است که حتی الامکان مشکلات این اردوگاه اتباع خارجی رفع شود و پیگیر این مساله هستیم.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار