کد خبر: ۴۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
فرمانده انتظامی استان مرکزی:
فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف چهار تن و ۲۳۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی عملیات پلیس استان در سال جاری خبر داد و گفت:‌ در این عملیات ها ۱۸۳ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.
 سردار کیومرث عزیزی با اشاره به اولویت های اجرایی پلیس در مبارزه با مواد مخدر گفت: در برنامه ریزی عملیاتی پلیس استان در افزایش کیفی مبارزه با مواد مخدر، طرح جامع عملیاتی پلیس در مقابله با ورود، حمل و نقل، عرضه و مصرف مواد مخدر تهیه و از ابتدای سال با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:‌ از ابتدای سال تاکنون ضمن انجام عملیات های موردی، اجرای طرح های عملیاتی پاک سازی نقاط آلوده در رابطه با تهیه و توزیع و برخورد با باندها و عناصر اصلی قاچاق و توزیع مواد مخدر با بهره گیری از توان اجرایی پلیس استان به صورت مستمر دنبال می شود که تاثیر مثبتی در رضایت مندی شهروندان داشته است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف چهار تن و ۲۳۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال تا کنون طی عملیات های پلیس استان خبر داد و گفت:‌ در اجرای این عملیات ها ۱۳ باند فعال در امر قاچاق و توزیع مواد مخدر متلاشی و همچنین ۱۸۳ نفر قاچاقچی و هشت هزار و ۴۸۰ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار