کد خبر: ۴۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
عضو مجمع نمایندگان مازندران:
عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به مشکلات فراروی سیل‌زدگان گفت: جبران خسارات سیل‌زدگان مشمول زمان و فراموشی نشود.
 عبداله رضیان ظهر شنبه در جمع مسئولان استان مازندران در استانداری با تبلیغات سنگین دشمن علیه کشور و ملت اشاره کرد و گفت: این تبلیغات تاثیرگذاری زیادی نخواهد داشت اما نباید از توطئه های دشمن غافل بود.

وی افزود: افزایش لجام گسیخته قیمت ها و کالاها سبب فشار بر مردم شده است و سازمان های مرتبط نظیر تعزیزات و صنعت و معدن توجه و نظارت کافی برای حل مشکلات مردم را داشته باشند.

رضیان با اشاره به تلاش های اسلامی استاندار سابق مازندران در مدت تصدی در استان اظهار داشت: افکار عمومی نگاه مثبتی نسبت به استاندار سابق داشته اند و نمره مثبتی داشته است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی، مشکلات موجود و مسائل مختلف باید در خدمت رسانی به مردم تلاش ویژه کرد و نباید از مسائل غافل شد زیرا صداقت با مردم نتیجه مطلوبی برکارها خواهد گذاشت.

وی با اشاره به مشکلات زیرساختی و جدی در حوزه راه و حمل و نقل افزود: وزیر جدید راه و شهرسازی اشراف خوبی برای مسائل راه و حمل و نقل در استان دارد و باید از این ظرفیت بهره گیریم.

وی با بیان اینکه مشکلات جدی نیز در حوز صنعت و اقتصاد داریم گفت: باید از ظرفیت آقای دژپسند وزیر مازندرانی اقتصاد برای رفع مسائل بهره گیری کنیم.

عضو مجمع نمایندگان مازندران به مسائل و مشکلات ناشی از سیلاب در استان بویژه در غرب استان اشاره کرد و گفت: جبران خسارت سیلزدگان نباید مشمول زمان و به فراموشی سپرده شود.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار