کد خبر: ۴۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
زنجان-فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف و ضبط بیش از ۹۸۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان طی هفت ماه امسال خبر داد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد دارد.

به گزارش آرانیوز، سردار علی آزادی  از کشف و ضبط بیش از ۹۸۷ کیلوگرم انواع  مواد مخدر در استان زنجان طی هفت ماه امسال خبر داد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش دارد.

وی اظهار کرد: بیشترین مواد مخدر کشف‌شده طی این بازه زمانی در استان زنجان، مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین و حشیش بوده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه مقابله با مواد مخدر تنها وظیفه پلیس نیست، تأکید کرد:  شیوع مواد مخدر در هر جامعه آسیب‌های فراوانی به همراه دارد و علاوه بر خسارت‌های اقتصادی، فروپاشی خانواده‌ها را در پی دارد بنابراین  برای ریشه کن کردن اعتیاد در جامعه همه باید پای‌کار بیایند. 

وی تصریح کرد: استان زنجان هم همانند استان‌های دیگر معتاد متجاهر دارد و مقابله با این معضل را در دستور کار جدی خود قرار داده و طی سال جاری پاک‌سازی مناطق آلوده هم انجام‌شده است. 

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در راستای کاهش معضل اعتیاد در جامعه باید برنامه‌های فرهنگی و باورهای دینی در جامعه تقویت شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار