کد خبر: ۴۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۳
به گزارش اختصاصی آرانیوز، صدا و سیمای مرکز آبادان حائز 10 عنوان برتر به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان, خبرنگاران پرتلاش این مرکز با کسب سه عنوان برتر افتخارآفرین شدند و خوش درخشیدند.

در این بخش، عاطفه مرادی با گزارش خبری رادیویی سیتریزین، نوید سالم زاده با گزارش از تعصب فوتبالی تا کالای ایرانی و منصور حسینی با سردبیری مجموعه خبری، بر سکوی نخست این رقابت ملی ایستادند.

هیات داوران در این مراسم از سیما نفر خبرنگار مرکز آبادان برای تهیه گزارش موضوعی حق زندگی قدردانی کرد.

اما در ادامه افتخار آفرینی صداوسیمای مرکز آبادان رتبه برتر تکنوازی موسیقی از آن امیر تنگسیری شد که در بخش تکنوازی سازهای بومی محلی جنوب کشور رتبه برتر را کسب کرد.

هیات داوران هنرمندان سیمای مرکز آبادان را هم شایسته کسب 5 عنوان برتر در جشنواره تولیدات مراکز استانها اعلام کرد.  بر این اساس، علی شهابی در بخش اقتصاد مقاومتی با مستند "کالایی از جنس قیر" عنوان بهترین کارگردان و بهترین مستندساز را از آن  خود کرد.

در بخش مجموعه نمایشی طنز، " نیمدری" به تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی نامجو حائز جایزه و بهترین بازیگرِ این بخش معرفی شد.

در بخش جهاد کشاورزی هم مستند طلای پنهان به کارگردانی روزبه حاجی زاده بعنوان بهترین مستند شناخته شد. 

در اختتامیه هم آبادانی ها موفق شدند هدهد بیست و یکم را از بام ایران به ساحل اروند بیاورند.

جایزه ویژه و تندیس جشنواره به خبر مرکز آبادان برای بهترین مجموعه خبری به سردبیری منصور حسینی تعلق گرفت.

مجموعه خبر صدا و سیمای مرکز آبادان پیش از این نیز با ربودن گوی سبقت در این بخش از مراکز سراسر کشور، نه فصل متوالی مقام نخست را از آن خود کرد.

بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی با معرفی برنامه سازان برتر و تجلیل از مشاهیر و هنرمندان پس از سه روز دوشنبه شب در چغاخور شهرکرد به کار خود پایان داد.

امسال ۱۰ هزار و ۲۶ اثر رسانه ای در حوزه های مختلف به دبیرخانه جشنواره بیست و یکم ارسال شده که ۱۲۸ داور برجسته آنها را بررسی کرده اند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار