کد خبر: ۴۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۳
به گزارش اختصاصی آرانیوز، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، درباره ابراز امیدواری وزیر نیرو برای جاری شدن آب زاینده‌رود در پاییز امسال اظهار داشت: در جلسه‌ای که ما نمایندگان اصفهان در مجلس با وزیر نیرو داشتیم وی گفت که در روز دوازدهم آبان جلسه شورای هماهنگی زاینده‌رود برای بررسی وضعیت این حوضه آبریز تشکیل می‌شود.

وی افزود: همچنین وزیر نیرو اعلام کرد در جلسه‌ای که برگزار خواهد شد شرایط بررسی شده و عددی را برای اختصاص آب در پاییز به مناطق مختلف استان پیش‌بینی می‌کنیم.

نماینده شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: براین‌اساس این‌که آب زاینده‌رود در پاییز جاری می‌شود و یا خیر و یا اینکه به‌چه‌میزان به مناطق مختلف اختصاص پیدا خواهد کرد در جلسه روز شنبه مشخص می‌شود.

 رضا اردکانیان وزیر نیرو در جلسه علنی (یکشنبه 29 مهرماه) به‌منظور پاسخگویی به سؤال حسن کامران نماینده اصفهان در صحن علنی مجلس حاضر شد و درباره مواردی از جمله وضعیت حق‌آبه کشاورزان حوضه زاینده‌رود اظهاراتی داشت، وی در این جلسه ابراز کرد: امیدواریم برای سال جاری با شرایط بهتری که توسط سازمان هواشناسی پیش‌بینی شده است در وضعیتی قرار بگیریم که بتوانیم برای کشت پاییزه دوم آب تأمین کنیم و حق‌آبه‌ها را به نتیجه برسانیم.

البته نمایندگان مجلس شورای اسلامی توضیحات وزیر نیرو درباره سؤال نماینده مردم اصفهان درباره حق‌آبه کشاورزان اصفهان را قانع‌کننده ندانستند و به وی کارت زرد دادند.


منبع: تسنیم
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار