کد خبر: ۴۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹
یک منبع یمنی از شلیک دو فروند موشک زلزال۱ و حملات توپخانه‌ای به مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی خبر داد.
به گزارش آرانیوز به نقل از المسیره، یگان موشکی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عصر امروز یکشنبه مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در جیزان و عسیر را هدف حملات خود قرار دادند.

یک منبع نظامی گفت که یگان موشکی ارتش یمن دو فروند موشک زلزال1 به مرکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در شرق کوه "الدود" در جیزان شلیک کرد.

این منبع گفت که یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در اطراف گذرگاه علب در عسیر را گلوله‌باران کرد.

از سوی دیگر مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در شمال منطقه مرزی میدی در استان حجه هدف حملات توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت که شماری از آنها در پی این حملات کشته شدند.

در مقابل متجاوزان سعودی همچون روزهای گذشته منازل و مزارع شهروندان یمنی در بخش مرزی "باقم" در صعده را هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای گسترده خود قرار دادند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

انتهای پیام/*
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار