کد خبر: ۴۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه بوشهر)، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری در نشست با دهیاران، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان بوشهر افزود: در این ارتباط باید با تامین اعتبار زمینه بهره مندی مردم از مزایای پروژه ها فراهم شود.

وی بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر گردشگری است که در صورت فعال شدن بیشتر از صنایع نفت، گاز و پتروشیمی درآمد دارد.

خدری اظهار داشت: برای تحقق این مهم انتظار است پروژه های مرتبط با گردشگری با جدیت و اهتمام بیشتری دنبال شود. 

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان بوشهر و گناوه در تعطیلات نوروز افزون بر پنج میلیون نفر گردشگر دارند که ظرفیت های موجود آنها تنها برای پذیرایی از پنج هزار نفر مطلوب است.

وی بیان کرد: وجود کوچه‌های خاکی یکی از دغدغه‌های مسئولان و مردم است که باید نگاه ویژه‌ای برای حل این معضل شود.

خدری افزود: یکی از دغدغه های شهرداری های استان بوشهر تامین حقوق کارکنان مجموعه است که دراین زمینه نیز باید چاره اندیشی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: 95 درصد نفت خام کشور از پایانه های جزیره خارگ صادر می‌شود که با توجه به نقش مهم این جزیره استراتژیک در اقتصاد کشور باید در شاخص اعتبارات عمرانی آن تجدید نظر شود.

خدری ادامه داد: امیدواریم با تخصیص اعتبار مناسب به این جزیره مقاوم که در طول هشت سال جنگ تحمیلی بارها مورد حمله دشمن بعثی قرار گرفت، شاهد پیشرفت روزافزون آن باشیم.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار