کد خبر: ۴۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴
نماینده ولی فقیه در کردستان:
نماینده ولی فقیه در کردستان با یادآوری اهمیت برگزاری مراسم اربعین حسینی و شرکت گسترده مسلمانان در این مراسم، گفت: حرکت عظیم اربعین عظمت واتحاد مسلمین را نمایان می کند.
آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در جلسه  مسئولین ستاد موکب های  اربعین حسینی  اظهار کرد: کسانی که در راستای برگزاری این حرکت بزرگ  تلاش وفعالیت  می‌کنند شایسته تقدیر هستند.و یقین داریم که در روز محشر امام حسین (ع)  به  دادشان خواهد رسید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: رسیدگی به زائران اربعین حسینی استان‌های مختلف که از کردستان عبور می‌کنند اجر عظیمی دارد و ما باید خود را  لایق این خدمت  بدانیم که سهمی دراین حرکت عظیم داشته باشیم.

آیت الله حسینی‌شاهرودی بیان کرد: امروز حرکت عظیم اربعین وجهه جهانی پیدا کرده  و افراد زیادی از سراسر دنیا حضور پیدا می‌کنند و هر ساله به آمار زائرانی که در این مراسم معنوی حضور پیدا می‌کند افزوده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: این حرکت میلیونی نشان از احساس عشق ومحبتی است که مسلمین نسبت به امام حسین(ع) دارند.

آیت الله حسینی‌شاهرودی با اشاره به اینکه حماسه زیارت اربعین همواره درطول تاریخ مطرح بوده گفت: اربعین حسینی مانوری ازجبهه حق درمقابل باطل است و پیاده روی اربعین بزرگترین مانورقدرت جهان اسلام است که هر ساله با حضور مشتقان زیادی برگزار می‌شود.

وی افزود: راهپیمایی اربعین یک نقطه قوت برای مکتب مسلمانان محسوب می‌شود و این نشانگر این است که ارادت به اهل بیت (ع) مختص یک قوم و یا کشور خاصی نبوده و روز به روز بیشتر و بیشتر و در جهان رونق پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه اظهار داشت: این حرکت عظیم مردمی  بسیار درامنیت کشور موثر خواهد بود و روحیه حسینی واحساس برادری که بدینوسیله حاکم می شود باعث لرزش و وحشت دشمنان می گردد.

وی  درپایان اظهارداشت: امیدواریم موکب هایی درشأن استان  در ورودی شهرهای کردستان  به نحو احسن ایجاد شود که نشان از ارادت  مردم استان  به  اهل بیت(ع) باشد که بدینوسیله  از مشارکت بسیار خوب دستگاه ها در برگزاری این حرکت عظیم فرهنگی تقدیر می‌کنم.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار