کد خبر: ۴۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱
فرمانده انتظامی آستارا خبر داد:
فرمانده انتظامی آستارا از ورود ۷۸۷ زائر خارجی اربعین حسینی به جمهوری اسلامی ایران از طریق مرز زمینی این شهرستان خبر داد.
 سرهنگ محمد نمازی ظهر سه شنبه در همایش هم اندیشی و بررسی فرصت ها و چالش های حضور زائران خارجی اربعین حسینی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون ۷۸۷ زائر خارجی وارد مرز آستارا شده اند.

نمازی افزود: این تعداد زائر به تفکیک جنسیت ۵۴۸ نفر مرد و ۲۳۹ نفر نیز از بانوان هستند که در قالب ۱۵ اتوبوس از کشورهای حوزه قفقاز و از طریق مرز زمینی آستارا وارد جمهوری اسلامی ایران شده اند.

وی با بیان اینکه تمامی اقدامات لازم امنیتی برای تردد هر چه بهتر و با آرامش زائران خارجی در مرز و شهرستان آستارا انجام شده است، گفت: نیروی انتظامی و مرزبانی در شهرستان آستارا نسبت به افزایش نیروهای خود اقدام کرده اند.

فرمانده انتظامی آستارا از افزایش گیت های ورود و خروج در مرز آستارا خبر داد و افزود: در بحث های کنترلی زائران خارجی تلاش شده با سرعت بخشیدن به روند رفت و آمد، مانعی در تردد زائران ایجاد نشود.

وی وضعیت تردد زائران خارجی اربعین حسینی در مرز و پایانه مرزی آستارا را بسیار خوب عنوان و اظهار کرد: پیش بینی می شود امسال شاهد حضور بیش از ۱۲ هزار زائر خارجی اربعین حسینی برای عزیمت به کشور عراق و کربلای معلی از طریق مرز زمینی آستارا باشیم.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار