کد خبر: ۴۰۹۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۵
با حضور ریاست هیئت مؤسس و سرپرست معاونت امور شعب مؤسسه‌ی اعتباری نور انتصاب حمیدرضا جهازی به‌عنوان مدیر منطقه جنوب مؤسسه‌ی اعتباری نور انجام شد.
به گزارش آرانیوز (حوزه جنوب کشور)، با حضور ریاست محترم هیئت مؤسس و ریاست محترم هیئت‌مدیره و سرپرست محترم معاونت امور شعب، حمیدرضا جهازی به‌عنوان مدیر منطقه جنوب کشور در موسسه اعتباری نور منصوب گردید.

رئیس هیئت مؤسس موسسه اعتباری نور دکتر محمد نبی رضایی ضمن اعلام اینکه امروزه موسسه اعتباری نور به‌عنوان یکی از موفق‌ترین مؤسسات اعتباری است که توانسته خدمات قابل‌توجهی را به مشتریان ارائه دهد گفت: این موسسه باهدف تکریم و ارج نهادن به وفاداری مشتریان پایبند خواهد بود.

رضایی بابیان اینکه امروزه این موسسه در بین دیگر مؤسسات اعتباری جایزه رضایت‌مندی مشتریان را کسب کرده است افزود: همواره معتقدیم این موسسه برای ارتقا جایگاه خدمات بانکی شعار حق با مشتری را سرلوحه کار خود قراردادِ است و ازآنجایی‌که موسسه اعتباری نور برای مشتریان خود اهمیت قائل است، رضایت مشتریان را در اولویت قرار می‌دهد.

رئیس هیئت‌مدیره موسسه اعتباری نور دکتر منوچهر زمانی نیز اظهار داشت: تمامی تلاش ما در جهت رشد و شکوفایی در اقتصاد کشور بر این است که بتوانیم با ارائه خدمات بیشتر به مشتریان در امر به حرکت درآوردن چرخ اقتصادی کشور گام برداریم.

به عقیده زمانی باید بین شعار و کلام و واقعیت ارتباط برقرار کنیم همواره معتقدیم این موسسه که باهدف مهمی که در پیش دارد بتواند اعتماد مشتریان را به خود دوچندان کند.

و ادامه حمیدرضا جهازی مدیر منطقه جنوب موسسه اعتباری نور نیز گفت: تلاش داریم تا برای تأمین تمامی نیازهای مشتریان از هیچ اقدامی دریغ نکنیم وبر همین با متنوع‌تر کردن خدمات بانکی و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک ازجمله همراه بانک، دستگاه Cashless، اینترنت بانک. تلفن‌بانک و...سایر امکانات به‌روز شده، دامنه خدمت‌رسانی به مشتریان را بیش‌ازپیش گسترده‌تر کرده‌ایم.

جهازی افزود: موسسه اعتباری نور موسسه‌ای است که به‌طور رسمی و با قرار گرفتن در لیست مؤسسات اعتباری دارای مجوز بانک مرکزی در کشورمان فعالیت می‌کند.

وی با یادآوری اینکه امروزه موسسه اعتباری نور با سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت، بازرگانی و تعاون کشور سعی دارد چرخ اقتصادی کشور را به حرکت درآورد افزود: امیدواریم این موسسه بتواند با حمایت بیشتر مشتریان خدمات خود را افزایش دهد.

مدیر منطقه جنوب موسسه اعتباری نور اضافه کرد: اعطای خرده‌ وام به بنگاه‌های کوچک اقتصادی و مشارکت با کارآفرینانی که به توسعه‌ اقتصادی کشور کمک می‌کنند، موسسه اعتباری نور، نهادی است با رویکردی ویژه و نگاهی تازه در راستای توجه به نقش فعال مؤسسات خصوصی، غیردولتی در بانکداری کشور، ما بر آنیم به‌عنوان اولین مجموعه اعتباری- اجتماعی کشور، تلاش در جهت برقراری عدالت اجتماعی، توزیع عادلانه ثروت، خدمات‌رسانی مالی به اقشار مختلف جامعه، پشتیبانی از فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی در قالب مؤسسات کوچک و متوسط را در برنامه‌های خود تعریف نماییم.

جهازی گفت افتخار ما بر این است که این مجموعه هم‌اکنون با فعالیت ۳۳۰ شعبه در سراسر کشور و ۴۵ شعبه در منطقه جنوب فعالیت می‌کند.

وی یادآور شد: در حال حاضر به لحاظ ارائه‌ی تسهیلات رتبه‌ی اول در میان مؤسسات اعتباری کشور را دارد و درمجموع از میان ۳۵ بانک و موسسه‌ی اعتباری در جایگاه دوازدهم ازنظر تعداد شعب و میزان منابع قرار دارد.

گفتنی است،موسسه اعتباری نور در حال حاضر در استان بوشهر 10 شعبه، یاسوج 1 و در سطح استان فارس نیز 34 شعبه فعال دارد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
افشین اسدیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
2
1
سلام ضمن تبریک به استاد حمید رضا جهازی مرد خستگی ناپذیر ، مدیران موسسه اعتباری نور بدانند جهازی مرد بحرانهای سختی است که روزنه های امید در اوج ناباوری نمایان می کند همچنین تبریک به کارکنان و مدیران جنوب کشور با انتصاب چنین مدیر موفق و کاردانی افشین اسدیان
اشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
0
2
اگر واقعا اقای جهازی میخوان موسسه پیشرفت داشته باشه کارمند توانا استخدام کنن خدا شاهده ریس شعبه ارامگاه سعدی با برخوردش مشتری فراری میده
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار