کد خبر: ۴۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
بجنورد- استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه حضور ایران در تمامی تصمیمات غرب آسیا ضرورت دارد، گفت: هر تصمیمی که در این منطقه بدون حضور ایران گرفته شود، امکان پذیر نخواهد بود.
به گزارش آرانیوز ، محمدرضا خبار صبح یک شنبه در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت، با اشاره به نقش کلیدی ایران در تصمیات منطقه غرب آسیا، اظهار کرد: جمهوری اسلامی پس از سال ها تلاش در صنعت سلاح نظامی امروز به جایگاهی رسیده که دشمنان نسبت به موشک های ایران ترس و احساس ناامنی می کنند.

خباز افزود: پیشرفت و موفقیت ایران پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب نتیجه پیروی ملت از ولایت فقیه بوده است.

وی با بیان اینکه ایران پس از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب به اهداف مورد نظر خود رسیده است، تصریح کرد: عربده کشی‌های استکبار نشان از آن دارد که جمهوری‌اسلامی ایران مسیر خود را به درستی رفته و هر چه موفقیت های بیشتری را به دست می آورد، خشم دشمن نیز افزوده می شود.

استاندار خراسان شمالی در ادامه با تاکید براینکه دانش آموزان برای رسیدن به موفقیت و ساختن آینده کشور باید علم و دین را باهم داشته باشند، گفت: علم و دین همانند دو بال پرنده است، بنابراین دانش آموزان به وسیله این دو بال امکان پرواز و رسیدن به موفقیت را خواهند داشت.

خباز تاکید کرد: دانش آموزان در دوران تحصیل تنها وظیفه علم آموزی را دارند تا برای جامعه و کشور افتخار آفرینی کنند.

وی بیان کرد: علم آموزی تنها با نوشتن و مطالعه کردن به دست نمی آید بلکه باید دانش آموزان تقوای الهی را نیز داشته باشند.

استاندار خراسان شمالی همچنین بر احترام گذاشتن به معلمان تاکید کرد و افزود: دانش آموزان برای داشتن جایگاه و احترام در آموزشگاه باید تقوا، تدین و انقلابی بودن خود را حفظ کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار