کد خبر: ۴۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
سمنان - فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف خودرو پژو با شش میلیون تومان جریمه در شهر سمنان خبر داد و گفت: در کارنامه این خودرو ۲۲۳فقره تخلف وجود داشت.
به گزارش آرانیوز، سردار روح‌الامین قاسمی صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه روز گذشته خودرو پژو ۴۰۵ در شهر سمنان به دلیل تخلفات زیاد توقیف شد، ابراز داشت: بررسی کارنامه این خودرو ۲۲۳ فقره انواع تخلف را به ارزش شش میلیون و ۳۰۰هزار تومان را نشان می‌دهد.

وی با ابراز اینکه این خودرو به دلیل بدهی تا پرداخت کامل جرائم رانندگی به پارکینگ انتقال یافت، گفت: از رانندگان تقاضا داریم ضمن رعایت اصول و مقررات راهنمایی و رانندگی قبض‌های جریمه خود را به‌موقع و در اسرع وقت پرداخت کنند تا مشمول پرداخت جریمه دیرکرد و مشکلات بعدی نشوند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه در عملیات دیگری پلیس مبارزه با مواد مخدر دامغان فروشنده مواد مخدر تبعه افغانستان را شناسایی و دستگیر کردند، ابراز داشت: در بازرسی از محل اختفای متهم  ۴۰۰ گرم هروئین که به‌تازگی از تهران تهیه و برای توزیع در دامغان بسته‌بندی‌شده بود، کشف شد.

قاسمی در ادامه تصریح کرد: روز گذشته دو تبعه خارجی به جرم حفاری غیرمجاز در امیریه دامغان با تلاش یگان حفاظت اداره میراث فرهنگی و نیروی انتظامی این شهر نیز دستگیر شدند.

وی افزود: از این دو متخلف دستگاه فلزیاب کشف و ضبط  و پرونده آن‌ها به مراجع قضایی ارجاع داده شد و باید گفت پلیس و نیروی انتظامی و میراث فرهنگی با حفاران غیرمجاز در مناطق تاریخی به‌شدت برخورد می‌کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار