کد خبر: ۴۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
سمنان - رئیس صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری ۱۴ طرح توسعه ای با اعتبار ۱۴۸ میلیارد تومان در حوزه صنعت استان انجام شده است.
به گزارش آرانیوز، بهروز اسودی صبح سه‌شنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در سمنان، با بیان اینکه سرمایه گذاری ۱۴۸ میلیارد تومانی برای توسعه واحدهای صنعتی در استان محقق شده است، تاکید کرد: اجرای ۱۴ طرح توسعه صنعتی در واحدهای تولیدی ماحصل این سرمایه گذاری است.

وی افزود: بهبود محیط کسب و کار و اشتغال در استان سمنان در کنار رفع موانع تولید هدف از تحقق سرمایه گذاری ها در حوزه توسعه صنعتی استان محسوب می شوند.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان با بیان اینکه سرمایه گذاری های جدید ۲۱۱ فرصت شغلی را در حوزه صنعت استان ایجاد کرده اند، بیان داشت: در پنج ماهه نخست سال‌جاری چندین واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۱۲۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و اشتغال ۵۷۰ نفر پروانه بهره برداری دریافت کرده اند که فعالیتشان گامی به سوی اشتغال خواهد بود.

اسودی بیان کرد: در این مدت همچنین ۵۷۷ مجوز صنعتی نیز در استان سمنان صادرشده که سهم صدور پروانه بهره برداری ۶۰ مورد و سهم جواز تاسیس ۴۹۷ مورد بوده است.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار