کد خبر: ۴۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
اصفهان - استاندار اصفهان گفت: حادثه تروریستی اهواز حاکی از تحقیر شدن دشمن در این سال ها دارد و به همین دلیل برای مبارزه با مقاومت ملت ایران متوسل به پایین تر حد از اقدامات تروریستی شده است.
به گزارش آرانیوز، محسن مهرعلیزاده پیش از ظهر دوشنبه در شورای اداری استان اصفهان که با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد، با اشاره به اینکه استان اصفهان در صورت در اختیار داشتن امکانات مناسب با توجه به ظرفیت هایی که دارد می تواند استعدادهای خود را در حوزه های مختلف محقق کند، اظهار داشت: اگر استعدادهای اصفهان تحقق یابد، این استان می تواند خدمات خود را در سطح کشور گسترش دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با محکومیت حمله تروریسی اهواز بیان داشت: این حادثه حاکی از تحقیر شدن دشمن در این سال ها دارد و به همین دلیل برای مبارزه با مقاومت ملت ایران متوسل به پایین تر حد از اقدامات تروریستی شده است.

استاندار اصفهان اظهار داشت: دشمن از همه راه های سیاسی و اقتصادی برای ضربه زدن به ما بهره گرفته است اما اکنون با ناامیدی از هربه های خود، دست به اقدامات تروریستی می زند.

وی اضافه کرد: دشمن اگر عقل داشت به ظاهر این حادثه تروریستی را محکوم می کرد اما در اوج نادانی خود آن را تایید هم کرده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار