کد خبر: ۴۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
نماینده مردم کرمان و راور:
نماینده مردم کرمان و راور با تقدیر از تلاشهای نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت جامعه نسبت به کمک برای تامین امکانات و زیرساختهای فنی مورد نیاز نیروی انتظامی اعلام آمادگی کرد.
محمدرضا پورابراهیمی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با سرهنگ فداه فرمانده جدید انتظامی شهرستان کرمان با قدردانی از تلاشهای نیروی انتظامی در اجرای حوزه های ماموریتی در خصوص همکاری برای رفع مشکلات نیروی انتظامی اعلام آمادگی کرد.

پورابراهیمی با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در اجرای موضوعات مختلفی که بر عده این نیرو گذاشته شده از جمله نظم و امنیت عمومی، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با آسیبهای اجتماعی و ... اقدامات نیروی انتظامی را شایسته تقدیر دانست.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر نیروی انتظامی با مشکلات زیادی رو به رو است و وظیفه ما کمک به آنها برای موفقیت در حوزه های ماموریتی خودشان است، لذا از فرماندهی جدید انتظامی درخواست داریم که اولویت ها و مشکلات حوزه کاری خودشان را مطرح کنند تا برنامه ریزی لازم جهت رفع و تصمیم گیری صورت گیرد.

سرهنگ فداه فرمانده جدید انتظامی شهرستان کرمان با ابراز خوشحالی از برگزاری این نشست مشترک عنوان کرد: آمادگی هرگونه همکاری و تعامل با مسئولان و نماینده های مجلس برای موضوعات و مسائل امنیتی و انتظامی و ماموریت های ناجا هستیم.

وی با برشمردن محورهای مهمی حوزه کاری نیروی انتظامی شهرستان کرمان بر لزوم اقدامات مناسب از طرف مسئولان برای پیگیری مشکلات مردم جهت جلوگیری از ایجاد نارضایتی در گروه ها و اقشار و مناطق تاکید کرد و از نماینده مردم کرمان خواست تا این مسئله را پیگیری کنند.

سرهنگ فداه همچنین موضوعات مربوط به زیرساختهای فنی و تجهیزاتی مورد نیاز نیروی انتظامی را در نشست با پورابراهیمی یادآور شد و عنوان کرد: با تامین این امکانات شرایطی ایجاد می شود که نیروی انتظامی با قدرت بیشتر به ماموریت های خود بپردازد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پایان این نشست قول پیگیری برای همکاری هر چه بیشتر دستگاه ها و مسوولان ادارات شهرستان جهت ارتقای توانمندی های نیروی انتظامی را داد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار