کد خبر: ۴۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان:
مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت: هفته فرهنگی و اجتماعی با هدف حفاظت از هویت تاریخی و فرهنگی اقشار مختلف در شهرهای استان برگزار می شود.

عبدالرضا چراغعلی اظهار کرد: در آخرین جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان طرح برگزاری هفته فرهنگی و اجتماعی با هدف حفاظت از هویت تاریخی و پاسداشت داشته های اقشار مختلف مختلف در شهرهای استان به تصویب اعضای کارگروه رسید.

وی افزود: این طرح با هدف معرفی فرهنگ اصیل استان در بخش های مختلف ادبی، هنری، گردشگری و میراثی در شهرهای استان به ریاست فرمانداران به اجرا در خواهد آمد.

چراغعلی معتقد است شهری که توسعه فرهنگی نداشته باشد قطعاً مردم آن با پیشرفته ترین ابزارهای تکنولوژیک و عمرانی نیز به پیشرفت دست نمی یابند.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه اجرای چنین برنامه هایی بر ظرفیت های گردشگری استان می افزاید، تصریح کرد: بدون تردید اجرای طرح هفته فرهنگی در شهرهای استان زمینه حضور جوانان بیشتری را به عرصه فرهنگ و گردشگری باز خواهد کرد و این طرح مسیر توسعه گردگشری در استان را هموار خواهد ساخت.

به گفته وی فرماندارن ۱۴ شهر استان ملزم به اجرای طرح هستند و وظیفه حمایت  و همکاری از اجرای برنامه های هفته فرهنگی در این شهرها را دارند و عملکرد آن ها توسط کارگروه اجتماعی رصد خواهد شد.

گفتنی است کارگروه فرهنگی و اجتماعی بالاترین مرجع تصمیم گیری در خصوص موضوعات فرهنگی و اجتماعی استان است.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار