کد خبر: ۴۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
فرماندار رودبار:
فرماندار رودبار با اشاره به ادامه امدادرسانی به سیل زدگان روستای گنجه این شهرستان از وصل شدن آب آشامیدنی ۱۷۰ خانوار این روستا خبرداد.
اسماعیل میرغضنفری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت روستاهای سیل زده شهرستان رودبار، اظهارکرد: روز گذشته براثر بارش شدید باران در این منطقه برخی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان به ویژه روستای گنجه دچار آسیب شدند.

وی به حضور امدادگران در کوتاه‌ترین زمان در مناطق سیل زده اشاره کرد و افزود: در حال حاضر نیز ادامه امداد رسانی به سیل زدگان رودبار ادامه داشته و نهادهای امداد و خدمات رسان برای عادی شدن اوضاع در گنجه رودباربه فعالیت خود ادامه می دهند.

فرماندار رودبار با اشاره به قطع آب و برق و گاز روستای گنجه براثر سیل نیز اشاره کرد و گفت: روز گذشته با تلاش دستگاه های مربوطه برق و گاز وصل و امروز نیز تاکنون آب آشامیدنی ۱۷۰ خانوار این روستا وصل شده است.

وی همچنین با بیان اینکه آب ۸۰ خانوار دیگر این روستا با تانکر تامین می شود، خاطرنشان کرد: لایروبی گِل و لای معابر که از عصر دیروز آغاز شد نیز همچنان ادامه دارد.

میرغضنفری با بیان اینکه در سیل بعدازظهر روز گذشته روستای گنجه دیوار برخی خانه ها هم خراب شد، تصریح کرد: در تلاشیم هر چه سریعتر اعتبارات لازم برای ترمیم خانه های خسارت دیده تامین شود.

گفتنی است امروز کارشناسان ستاد مدیریت بحران استان گیلان برای محاسبه خسارات مالی وارده به روستای گنجه رودبار می روند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار