کد خبر: ۴۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
امام جمعه آستارا:
امام جمعه آستارا با تاکید بر تقویت قدرت موشکی و دفاعی کشور، گفت: قدرت موشکی و اتکا به توانمندی داخلی یک اصل بسیار مهم برای جمهوری اسلامی ایران است.

تقویت قدرت موشکی و بنیه دفاعی نیروهای مسلح ایران ضروری است

 حجت الاسلام کاظم حافظ نیا صبح سه شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان آستارا که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهارکرد: یکی از مولفه های اصلی هر کشوری داشتن نیروهای نظامی مسلح بسیار قوی و مقتدراست.

وی با بیان اینکه عزت کشور با اقتدار نیروهای نظامی بالا رفته و امنیت ملی پایدار و مستحکم می شود، گفت: نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران توانا و قدرتمند هستند.

حافظ نیا تقویت تجهیزات و داشتن تسلیحات  نظامی را ضروری دانست و افزود: به توان نظامی در مقابل دشمنان در قرآن کریم تاکید شده است.

وی تصریح کرد: امروز موشک های دوربرد و نقطه‌زن جمهوری اسلامی ایران به دغدغه‌ ای برای دشمن و استکبار جهانی تبدیل شده اند.

امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه توان نظامی ایران قابل مذاکره نیست و نیروهای مسلح کشور باید داشته های نظامی خود را به‌روز کرده و به پیشرفته ترین سلاح ها برای دفاع از کشور مسلح شوند، خاطرنشان کرد: دشمن از اقتدار ایران ترس دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا کشوری است که هرگز به تعهدات خود پایبند نبوده و عمل نمی کند، افزود: قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران عاملی بازدارنده برای دشمنان کشور است.

حجت اسلام حافظ نیا با تاکید بر اینکه اسرائیل، آمریکا و استکبار جهانی نابود شدنی هستند و ما شاهد منزوی شدن روز به روز آمریکا در دنیا هستیم، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پشتیبان مقام معظم رهبری و ملت همیشه سرافراز ایران هستتد.

وی در ادامه با اشاره به اقدام تروریستی در اهواز و تسلیت به خانواده های شهدای این حادثه، گفت: جنایت وحشیانه عوامل مزدور استکبار جهانی در رژه نیروهای مسلح شهر اهواز که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از زنان، کودکان و غیورمردان این سرزمین شد، دل هر انسان آزاده ای را متاثر و متالم می کند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با مقاومت در برابر ترفند های شوم دشمنان، تبدیل به سنگر مستحکم و نفوذ ناپذیر شده است، اظهارکرد: وحدت و همدلی مردم و همه نیروهای مسلح راز موفقیت ایران اسلامی در مقابل دشمنان کوردل است.

سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان گفت: دشمنان از بسیجیان و نیروهای مسلح کشورمان واهمه دارند چرا که به خوبی می دانند که جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه تهدیدی پاسخ دندان شکنی به آنها می دهند.  

در این مراسم که در میدان صبحگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه آستارا و با حضور فرمانده هان سپاه، هنگ مرزی، نیروی انتظامی، نیروی دریایی ارتش، بسیجیان و مسئولان این شهرستان مرزنشین برگزار شد، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درآمد و شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به پرچم ملی و مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی، یاد و خاطره دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند و مسئولان حاضر در صبحگاه نیز از یگان های مستقر سان دیدند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار