کد خبر: ۴۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
شهردار تهران خون شهدای والا مقام را عامل وحدت و یگانگی ملت ایران توصیف کرد و گفت: این حوادث غمبار و شهادت بی گناهان، هیچ گونه خللی در عزم و اراده ملت ایران ایجاد نمی کند.
به گزارش آرانیوز، محمد علی افشانی دوشنبه در آیین تشییع پیکرهای شهدای حادثه تروریستی اهواز ضمن ابراز همدردی با خانواده ها و بستگان این شهدا اظهار داشت: مردم خوزستان همانگونه که هشت سال دفاع مقدس را صبورانه و شجاعانه پشت سر گذاشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن اسلامی در اشغال دشمن بماند به تروریست ها نیز اجازه نمی دهند به اهداف شوم و ضد انقلابی خود برسند.

وی وحدت اقوام در خوزستان را در کشور مثال زدنی توصیف کرد و افزود: وحدت و یکپارچگی ملت ایران اجازه هیچ فعالیتی را به تروریست ها نمی دهد ، تروریستهایی که از سوی قدرت های استکباری و منطقه ای حمایت می شوند و رهبران آنان در کشورهای اروپایی مدعی حمایت از حقوق بشر هستند.

افشانی در ادامه با بیان اینکه وقوع چنین حوادث غمبار که قلب ملت ایران را به درد آورد باعث وحدت بیشتر در شرایط حساس کنونی شده است ادامه داد: ملت ایران با قدمهایی استوار به حرکت پرافتخار خود در صیانت از انقلاب اسلامی ادامه داده و تردیدی به خود راه نخواهد داد.

شهردار تهران همچنین با اشاره به اینکه عوامل حادثه تروریستی اهواز و دنباله های آن باید تحت تعقیب دستگاههای امنیتی و قضایی قرار گیرند بر شناسایی همه عوامل تروریست و خشکاندن ریشه های تروریستی تاکید کرد.

مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز دوشنبه با حضور مسئولان ملی، استانی و جمع کثیری از مردم از مقابل حسینیه ثارالله به سمت بهشت آباد اهوازبرگزار شد .

در این مراسم وزیران اطلاعات، بهداشت،درمان و آموزش پزشکی ، 2 نماینده مقام معظم رهبری، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس بنیاد شهید، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و تعدادی دیگر از مسئولان لشگری و کشوری حضور دارند.

حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، صبح شنبه، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، منجر به شهادت 24 نفر و زخمی شدن 68 نفردیگر شد.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار طی بیانیه ای مشترک روز دوشنبه را عزای عمومی اعلام کردند. 

هیات دولت نیز امروز دوشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

از 68 نفر مصدوم حمله تروریستی به رژه نیروی های مسلح در اهواز تاکنون 41 از بیمارستان مرخص شدند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار