کد خبر: ۴۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۷
استاندار سابق خوزستان با انتقاد از آنچه که پدرخوانده‌های استان نامید، گفت: به مدت یکسال و نیم آقایان به عنوان پدرخوانده در گوش رئیس‌جمهور خواندند که من نباشم.
به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه خوزستان) مقتدایی در این خصوص گفت: این افراد اژدهای اقتصادی هستند که مانع توسعه استان می‌شوند. زمانی که من به استانداری آمدم پا روی گردن آن‌ها گذاشتم. 

این افراد 37 سال مانع توسعه استان شدند، در حالی‌که خود اژدهاهای اقتصادی هستند اما شهرهای آن‌ها در فقر و محرومیت است، دلیل اینکه مقتدایی برکنار شد مقاومت در برابر مسئولینی بود که نمیخواستند و نمی خواهند که استان خوزستان پیشرفت کند ،مقتدایی برنامه های توسعه بسیاری برای استان خوزستان داشت ، او عقیده داشت مردم خوزستان که زیر پاهای آنها نفت و گاز است لایق بهترین امکانات هستند نه اینکه جزو استان های کم برخوردار کشور باشد او معتقد بود که خوزستانی ها باید بهترین خودروها را سوار شوند بهترین بیمارستانها را داشته باشند و امکانات تفریحی مناسب ولی پدرخوانده ها مدام با او در جنگ بودند به خاطر اجازه ی ورود خودروهای خارجی به استان 5 بار او را به دادگاه کشاندند و او تبرعه شد ،چون مقتدایی باور داشت که خوزستانی ها لایق بهترین امکانات هستند چون قلب اقتصاد متکی به نفت ایران خوزستان است .

امروز خوزستان آب ندارد ، برق ندارد ، بیمارستان مناسب ندارد ، امکانات تفریحی ندارد ، شرکت نفت ، پتروشیمی ها ، بانکها ، ادارات  را غیر بومی ها تصرف کرده اند و هیچ کس نیست که به داد این مردم برسد امروز خوزستان تنهاست ،وقتی جوانان استان این همه زجر و مصیبت را تحمل میکنند چرا باید بیکار باشند چرا باید غیر بومی ها استان خوزستان را تسخیر کنند ؟ چرا بیماران ما برای درمان باید به تهران ، اصفهان و شیراز بروند ؟ چرا کشاورزان استان حق کشاورزی ندارند ؟ بهترین گندم کشور در استان خوزستان تهیه میشود چرا بی کیفیت ترین آرد و نان نصیب مردم خوزستان میشود ؟
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار