کد خبر: ۴۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با اشاره به اینکه مردم دولتی باید همراه با مردم باشند، بیان داشت: استان بوشهر در مسیر توسعه قرار دارد و هر مدیر که توانایی همراهی در این مسیر را ندارد باید کنار برود.
به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه بوشهر) حجت الاسلام خدری در جریان پیگیری مشکلات لنجداران در زمینه تامین سوخت، عنوان کرد: بعد از تماس تلفنی که در این باره با وزیر نفت داشتم ایشان قول مساعد دادند تا موضوع را با جدید پیگیری و رفع کنند.

وی همچنین اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلات در استان بوشهر توسعه نامتوازن در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها است.

این نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی یکی از مطالبات مهم مردم در شهرستان دیلم را بهبود وضعیت ارتباطات عنوان کرد و ادامه داد: بیشترین زیرساخت‌ها در جنوب استان بوشهر مستقر و ایجاد شده است و شمال استان با کمبودهای جدی روبرو است.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهرستان دیلم ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های اقتصادی، تجاری، شیلاتی و صیادی دارد ولی تاکنون از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نشده است.

نرخ بیکاری ۲۰ درصدی در دیلم

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری ۲۰ درصدی زیبنده شهرستان دیلم با این همه ظرفیت نیست، تصریح کرد: استان بوشهر در برخی از زیرساخت‌ها دارای عقب‌ماندگی است که باید برای رفع آن تلاش شود.

خدری با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌ها و واگذاری تلفن ثابت از خواسته‌ها مردم شهرستان دیلم است، افزود: باید توجه ویژه‌ای به مطالبات مردم داشته باشیم و برای رفع مشکلات آنان تلاش کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش بسیار مهم مرزنشینان استان بوشهر در تامین امنیت پایدار، اضافه کرد: مسئولان باید در تصمیم‌گیری‌های خود نگاه ویژه‌ای به ساحل‌نشینان و مرزداران داشته باشند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار