کد خبر: ۴۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
آیت الله جنتی:
دبیر شورای نگهبان با تأکید بر ضرورت ساماندهی سریع اقتصاد کشور، گفت: افراد سودجو در مدتی کوتاه پول‌های میلیاردی از اموال مردم را غارت کردند.
به گزارش آرانیوز،به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی در ابتدای جلسه هفتگی این شورا، با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: امام حسین(ع) هدف از قیام خود را اصلاح امت جدش پیامبر اسلام (ص) اعلام کرد.

دبیر شورای نگهبان احیای امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر اهداف عالی قیام امام حسین(ع) برشمرد و اضافه کرد: در صورت احیای این فریضه الهی، جامعه به سوی فلاح و رستگاری رهنمون خواهد شد.

وی در ادامه با برشمردن بعضی از معضلات اقتصادی و اجتماعی جامعه، بی‌ثباتی بازار ارز و سکه، احتکار کالاهای ضروری و ایجاد بازار سیاه را غیر قابل قبول دانست و تأکید کرد: این روند به هیچ عنوان به صلاح مملکت نیست.

دبیر شورای نگهبان وجود شرکت‌های کاغذی جعلی و کشف انبارهای وسیع کالاهای احتکاری را نشانه‌ ای مبنی بر ضرورت توجه و فعالیت بیشتر دستگاههای نظارتی و اطلاعاتی دانست و گفت: افراد سودجو در مدتی کوتاه پول‌های میلیاردی از اموال مردم را غارت کردند.

آیت‌الله جنتی در پایان، توزیع هر چه سریع‌تر کالاهای احتکاری در بازار را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد با تلاش نیروهای انقلابی و مؤمن، اوضاع اقتصادی به زودی به سامان برسد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار