کد خبر: ۴۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳
گزینه‌های احتمالی جانشین علی ربیعی وزیر سابق کار تعاون و رفاه اجتماعی مشخص شدند.
به گزارش آرانیوز، نمایندگان در جلسه علنی روز (چهارشنبه 17 مرداد) مجلس شورای اسلامی با 129 رأی مثبت، 111 رای منفی، 3 رأی ممتنع از مجموع 243 رأی مأخوذه  به استیضاح وزیر رای مثبت دادند.

رئیس جمهور 20 مرداد طی حکمی براساس اصل 135 قانون اساسی "انوشیروان محسنی بندپی" را به عنوان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد؛ وی پیش از این  معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین رئیس سازمان بهزیستی کشور بود.

رئیس جمهور طبق قانون می‌تواند به مدت 3 ماه این وزارتخانه را با سرپرست اداره کند، یعنی رئیس جمهور تا 17 آبان فرصت دارد تا شخصی را به عنوان وزیر برای وزارت کار تعاون رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کند.

زمزمه‌هایی در راه‌های مجلس شنیده می شود مبنی بر اینکه رئیس جمهور احتمالا آقای اردشیر محسنی بندپی سرپرست فعلی وزارت کار و یا مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی را به عنوان وزیر  تعاون، کار  و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کند.

 مجید خدابخش (زاده 1335 در اردبیل و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی برق و الکترونیک  از دانشگاه شیراز است)،  وی پیش از این معاون استانداری آذربایجان غربی  و همچنین معاون سیاسی، امنیتی استانداری آذربایجان شرقی بوده است.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار