کد خبر: ۴۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
تهران- فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس امنیت ۵ هزار هیات مذهبی تهران را تامین می کند.
به گزارش آرنیوز، سردار حسین رحیمی ظهر جمعه در گردهمایی پیام آوران عاشورا که ویژه هیئات مذهبی جنوب شرق تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: دشمن به طورحقیقی ما را وارد یک جنگ ناخواسته کرده است، جنگی که راجع به آن اتاق فکر تشکیل داده اند و بزرگ ترین و برجسته ترین ویژگی این دشمنان ضد ایران و اسلام بودن است.

وی گفت: علی رغم این که ما به عنوان نظام جمهوری اسلامی، پس از سال ها ظلمی که به این ملت وکشور وارد شده است، طبق تدبیر مقام معظم رهبری نرمش قهرمانانه داشتیم و برجام را پس از ۲ سال تلاش به ثمر و به امضا رساندیم، اما از دشمنی های این دشمنان کاسته نشد.

احتکار کالاها بازی در زمین دشمن در جنگ اقتصادی است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این که تجمعات محرم ارزشمند ترین تجمعات است، گفت: خداوند، عشق و محبت امام حسین(ع) را در دل تک تک ما گذاشته است و تلاش می کنیم، تا این تجمعات و مراسم برپا شود، باید از این فرصت استفاده کرد، تا در جنگ ناجوان مردانه ای که به ما تحمیل شده است، بازنده نباشیم.

رحیمی با بیان این که بسیاری از انبارهای احتکار کالا در تهران بزرگ کشف شده است، گفت: باید همه بدانند، که ما امروز در جنگ هستیم و باید در مقابل خون ۲۳۰ هزار جوان که همه هستی خود را رها کرده و از نظام و انقلاب و اسلامی دفاع کردند، پاسخ گو باشیم، نباید با برخی اقدامات مانند احتکار در جنگ نابرابر اقتصادی در زمین دشمن بازی کنیم.

وی از مداحان خواست، با استفاده از قانون از فرصت محرم و صفر استفاده کنند و گفت: مداحان باید با برنامه ریزی برای آگاهی بخشی به جوانان در محرم و صفر استفاده کنند، در غیر این صورت، در این جنگ نابرابر و ناخواسته ای که توسط دشمن آغاز شده است، نمی توانیم به شهدا پاسخگو باشیم، باید از این فرصت استفاده کافی را ببریم.

فعالیت همیاران عاشورایی در همه هیئات تهرانی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:  ما به عنوان نیروی انتظامی با خدمت به هیئات مذهبی و عزاداران حسینی، نوکری امام حسین(ع) را می کنیم، باید برای دسته جات و عزاداران امنیت مهیا سازیم و این مشی و منش ما و افتخار ما است که در این زمینه خدمت می کنیم، در این ایام تمام رده های پلیس در خدمت هستند، اما باید بدانیم، امنیت بدون همکاری مردم مهیا نمی شود و ما برای همه اقشار مردم تلاش می کنیم.

رحیمی گفت: مسئولان هیئات نیز بدانند، ما همیاران عاشورایی که در واقع پلیس های افتخاری ما هستند، را در این ایام فعال خواهیم کرد و در کنار هیئات قرار خواهیم داد، کلانتری و پلیس نیز در کنار شما قرار دارند و در برخی از هیت ها یک نفر و در برخی ۲ نفر برای همیاری انتخاب شده اند و باید توجه داشت که خیابان و کوچه ای در خلال این عزاداری ها توسط دسته ها مسدود نشوند.

وی اضافه کرد: باید هیئات دقت داشته باشند، که ترافیک ایجاد نشود و خیابانی بسته نشود، باید مراقب تحرک افراد مشکوک در نزدیکی هیئات باشیم و هر موردی را به پلیس اطلاع دهیم، پلیس برای بیش از ۵ هزار تکیه و مسجد و هیئت را برنامه ریز
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار