کد خبر: ۴۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
کرج - استاندار البرز گفت: زیبنده البرز نیست که در امکانات سخت‌افزاری آموزشی با خلاهای متعددی مواجه باشد.
به گزارش آرانیوز، محمدعلی نجفی در مراسم افتتاح باشگاه پیشکسوتان ویژه فرهنگیان بازنشسته استان البرز که عصر چهارشنبه با حضور وزیر آموزش‌وپرورش برگزار شد با اشاره اقدامات بزرگی که امروز در این استان انجام شده است، افزود: ورزش و نشاط جزو ارکان اصلی برنامه‌های دولت تدبیر و امید بوده که به آن پرداخته‌شده است.

وی با اشاره به اعزام کاروان پویایی، شادابی و سلامتی در استان هم‌زمان با کشور، گفت: این مهم در راستای تجهیز امکانات ورزشی مدارس محقق شده است.

استاندار البرز در ادامه با توضیح اینکه در این استان ظرفیت‌های فراوانی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها در جهت توسعه و تقویت زیرساخت‌ها بهره برد، افزود: امکانات ورزشی نیز بخشی از این اقدامات و ساختارها است‌.

نجفی به ظرفیت‌های مغفول مانده استان البرز در ابعاد مختلف اشاره کرد و گفت: چندی پیش با بررسی‌های دقیق وضعیت دو شهرک صنفی و صنعتی این استان بررسی‌شده است؛ چراکه حدود ۴ هزار میلیارد تومان سرمایه در این شهرک‌ها در انتظار رفع موانع بودند.  

وی بابیان اینکه با پیگیری جدی به دنبال حل مشکلات شهرک‌های صنعتی البرز برآمده‌ایم، تشریح کرد: باهم افزایی و تعامل، مسیر احیا و رفع موانع این دو شهرک هموارشده است.

استاندار البرز گفت: می‌توان با شناسایی فرصت‌ها و ظرفیت‌ها از امکانات موجود بیشترین بهره‌برداری را با اهداف مختلف داشت.

نجفی در ادامه بیان کرد: البرز دارای ویژگی‌های کم‌نظیری در کشور است و در صورت عدم توجه دقیق به‌طورقطع رشد روزافزون مهاجرت‌ها و تراکم جمعیت بالا به تهدید تبدیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: این استان در حوزه‌های مختلف اعم از علمی، پژوهشی، فناوری و دیگر موارد، دارای جایگاه‌های برتر کشور است ازاین‌رو زیبنده البرز نیست که در امکانات سخت‌افزاری آموزشی با خلاهای متعددی مواجه باشد.

استاندار البرز با توضیح اینکه این استان نیازمند نگاه ویژه ملی برای تقویت زیرساخت‌های آموزشی است، گفت: راه‌اندازی مجتمع آموزشی، رفاهی، درمانی و ورزشی ویژه بازنشستگان آموزش‌وپرورش در البرز نشان از اندیشه بلند وزارت مربوطه و مسئولان استان در راستای تکریم پیشکسوتان دارد.

نجفی اضافه کرد: در استان البرز از فرصت‌های مشارکت خیرین بهره‌برداری شده است ولی همچنان نیازمند توجه ویژه ملی به این استان مهاجرپذیر هستیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار