کد خبر: ۴۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
زنجان-مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: ۱۸۰ هزار بیمه‌شده اصلی و ۴۳ هزار مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی در استان زنجان در سه حوزه درمان، بیمه و سرمایه‌گذاری خدمات دریافت می‌کنند.

به گزارش آرانیوز، مسعود علیاری  افزود: ۱۸۰ هزار بیمه‌شده اصلی و ۴۳ هزار مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی در استان زنجان در سه حوزه درمان، بیمه و سرمایه‌گذاری خدمات دریافت می‌کنند.

وی از ارائه ۱۸ نوع خدمت در تأمین اجتماعی استان زنجان  خبر داد و گفت: هرچه میزان بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی بیشتر باشد، میزان آسایش و رفاه اجتماعی مردم هم به‌تبع افزایش می‌یابد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: بر اساس اینکه این سازمان یک سازمان غیردولتی عمومی است که بخش عمده مالی آن از محل حق بیمه‌ها (با مشارکت بیمه‌شده و کارفرما) تأمین می‌شود و متکی به منابع دولتی نیست، بنابراین دارایی‌ها و سرمایه‌های آن متعلق به اقشار تحت پوشش در نسل‌های متوالی است و نمی‌تواند با هیچ‌یک از سازمان‌ها و مؤسسات دولتی یا غیردولتی ادغام شود.

علیا ری یاد آور شد:  استان زنجان هفت شعبه دائم تأمین اجتماعی و چهار شعبه اقماری دارد و یک شعبه کارگزاری نیز در استان فعالیت می‌کند.

وی گفت: بودجه امسال تأمین اجتماعی استان زنجان در حوزه درمان و خدمات هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان در خصوص پرداخت غیرحضوری حق بیمه  در استان زنجان، گفت: اجرای خدمات الکترونیکی به منظور رضایتمندی افراد و تشکیل پرونده الکترونیکی برای بیمه‌شدگان از اقدامات سازمان است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار