کد خبر: ۴۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
زنجان-نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: دشمن همسو با جنگ اقتصادی، جنگ رسانه‌ای را در دستور کار خود قرار داده تا به اهداف شوم خود برسد.
به گزارش آرانیوز، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی چهل سال عمر خود فرار و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته، فضا سازی های رسانه‌ای استکبار جهانی علیه ایران اسلامی را یادآور شد و افزود:  بدخواهان ملت می‌خواهند به موازات جنگ اقتصادی، جنگ رسانه‌ای را نیز ایجاد کنند.

وی رویکرد حال حاضر دنیای استکبار را در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نزدیک شدن و هماهنگی هر چه بیشتر با گروه‌های معاند و ضد انقلاب عنوان کرد و ادامه داد:  همه دنیای استکبار و ضد انقلاب و تروریست‌ها امروز در یک جبهه واحد و هماهنگ‌تر از گذشته در مقابل ایران اسلامی صف آرایی کرده‌اند.

خاتمی افزود: ایجاد اضطراب و ناامیدی و بدبین کردن مردم نسبت به همدیگر و مسئولان از دیگر اهداف دشمنان است و باید اذعان کرد که هیچ دولتی بدون پشتیبانی مردم قادر به فعالیت نیست و نباید اعتماد مردم از دستگاه دولتی و قضایی سلب شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمن با تمام توان و ظرفیت وارد عرصه مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است، گفت: دشمن همسو با جنگ اقتصادی،  جنگ رسانه‌ای را در دستور کار خود قرار داده تا به اهداف شوم خود برسد.

خاتمی متذکر شد: در حال حاضر دشمن پس از شکست همه توطئه‌های خود تلاش دارد با جنگ رسانه‌ای و ایجاد ناامیدی و یاس و بدبین کردن مردم علیه دولت و نظام و انقلاب و دستگاه‌های اجرایی به خواسته و هدف شوم خود برسد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه خط حرکت ملت و مسئولان همواره توسط مقام معظم رهبری (ره) مشخص می‌شود، گفت: بدخواهان ملت می‌خواهند به موازات جنگ اقتصادی جنگ رسانه‌ای را نیز ایجاد کند. بنابراین انتقادها باید با هدف اصلاح و خیرخواهانه باشد.

خاتمی با اشاره به آغاز ماه محرم، گفت:  مراسم‌ها و عزاداری‌ها باید چنان باشکوه باشد که در شأن محرم و امام حسین (ع) و فرزندان آنحضرت برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۱۷شهریور در تاریخ انقلاب اسلامی یکی از نقاط عطف و قوت است،گفت: ۱۷ شهریورماه خونی تازه در رگ های نهضت ملت ایران بود و  یکی از روزهای مهم تاریخ انقلاب است.

خاتمی افزود: این روز به‌عنوان جمعه سیاه نامیده می‌شود و  دولت در این روز حکومت نظامی اعلام می‌کند ولی مردم مقاومت می‌کنند و به خیابان‌ها می ریزند و بسیار کشته و مجروح می‌دهند تا انقلاب را به سرانجام می‌رسانند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار