کد خبر: ۴۰۱۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد.
به گزارش آرانیوز، دویست و چهل‌ و یکمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، صبح امروز (چهارشنبه 14 شهریور)، دقایقی پیش به ریاست مسعود پزشکیان نایب رئیس اول قوه مقننه و با حضور 194 تن از نمایندگان آغاز شد.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس دستورکار امروز مجلس را به شرح زیر قرائت کرد:

**گزارش کمیسیون انرژی در مورد اجرای بند (ه) تبصره 6 قانون بودجه سال 96 کل کشور موضوع تخصیص و پرداخت عوارض برق.

**بررسی طرح یک فوریتی جامع توسعه روستایی کشور.

**گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستگاه قضائی و سازمان تعزیرات حکومتی که یک‌ فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ 1395/7/4 به تصویب ‌رسیده است و در اجرای تبصره‌ (2) ماده‌ (145) آیین‌نامه ‌داخلی ‌مجلس با عنایت به وصول گزارش کمیسیون جایگزین طرح شده است.

**گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد مسکوت ماندن طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو که یک فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ 1397/2/2 به تصویب ‌رسیده است و در اجرای ماده (149) آیین‌نامه داخلی مجلس و با تقاضای ‌‌بیش‌ از‌ 15 نفر از ‌طراحان در دستور قرار گرفته است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
با سلام: متاسفانه فساد بسيار دامن گير در جامعه شده وبگونه اي كه برخي نهادههاي متولي نيز اگر چه حفظ ظاهر دارند ليكن خود بشدت الوده و متاسفانه بمنظور حفظ منافع خود خلاف جهت منافع ملي در باطن حركت ميكنند و لي كوته نظري انها جامعه را بسمت پرتاب در حال هل دادن هستند وچون مورد بررسي نيستند هرگونه اقدامي را دارند
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار